Co jsem četla 07

by - 10:43

Když jsem měla jarní prázdniny, stála jsem před svou knihovnou a rozhlížela se. Pár nových knih pořád čeká, až si je konečně přečtu - v poslední době jsem je dost zanedbávala. Ale o prázdninách jsem měla jasno. Chtělo to nějakou bombu, když už jsem měla konečně čas a chuť. Neváhala jsem a sáhla jsem po Calendar girl, která mě velmi zaujala svou obálkou. Zaujal mě i její obsah?


Mia je mladá a především pohledná dívka, která potřebuje nutně peníze. Do této situace se dostala díky svému otci, který dluží jednomu lichváři milion dolarů, který je shodou okolností její expřítel. Jelikož je její otec v kómatu, nezbývá ji nic jiného, než dluh do roka splatit.


„Hele, vím, že to myslíš dobře. Ale já vážně nevím co dělat. Já přece nejsem žádná děvka. A rozhodně jí být nechci.“

Když se jí později ozve její bohatá tetička a nabízí jí práci v eskortní službě, začne Mia uvažovat, zda by byla ochotná vše podstoupit. Luxusní společnice, kterou si pronajme na jeden měsíc bohatý muž. Za celý měsíc by dostala sto tisíc dolarů. Sex není povinný, jen když bude chtít - a to by dostala dalších tisíc dolarů navíc. Je schopna všechno zvládnout a především se do nikoho nezamilovat?



„Mio, ty jednoduše necháš všechny svoje práce aspoň na rok být. Teď jsi placenou zaměstnankyní Exkluzivní eskortní služby.“

Po dlouhém rozhodování Mia kývne tetičce na její nabídku. Následuje zkrášlování a focení do inzerátů. Vzápětí přichází první objednávky a Mia se dozvídá, kde bude trávit první měsíc.



„Vypadá to, že jsem vaší novou exkluzivní společnicí na měsíční bázi.“

Mia přijíždí na pláž, kde se seznamuje se svým novým klientem Wesem, který jí vysvětlí, co všechno od ní očekává. Bude mu dělat partnerku na večírcích, na které chodí.

Po několika akcích Mia neodolá a s Wesem se vyspí. Čím víc se blíží konec měsíce, tím víc si jsou blíž a nechtějí jejich vztah ukončit. Mia ale ví, že jí nic jiného nezbývá, než odjet za dalším klientem. Wesovi slíbí, že až bude po všem a dluhy budou zaplacené, tak se k němu vrátí.


„Jak tě, do háje, můžu nechat jít už za osm kratičkých dnů?“

Druhý měsíc Mia bydlí u francouzského malíře Aleca, kterému musí dělat múzu. Celý měsíc tráví v jeho bytě. Opět neodolá a vyspí se s ním. Avšak celou dobu myslí jen na Wese.

Poslední měsíc, tedy v březnu, tráví čas u italského boxera Anthonyho. Tentokrát musí předstírat, že je jeho snoubenkou. Během pobytu za ní dorazí Wes, který jí chtěl překvapit.


„Nemůžu uvěřit, že jsi tady...“

Od knihy jsem dostala přesně to, co jsem očekávala. Bylo to takové lehké a příjemné čtení. Nemusela jsem nad tím moc přemýšlet, protože kniha je napsaná poměrně jednoduše. Celý příběh jsem měla dočtený za dva dny a abych byla upřímná, nemohla jsem se od ní odtrhnout. 
Kromě Aleca mi ani jedna postava nevadila. Alec mi přišel jako takový slizký Francouz, který mi trochu lezl na nervy s jeho francouzskými větami. Až jsem byla ráda, že už od něho Mia odjíždí.

Letos má vyjít druhý díl a myslím, že mu opět neodolám. Jsem zvědavá, koho Mia ještě potká.

Nejlevnější cenu knihy Calendar girl naleznete na Srovname.cz.






You May Also Like

8 komentářů

  1. Tak to by asi úplně nebyl můj žánr, ale člověk nikdy neví :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jednou, až budeš mít volný den, tak ji můžeš zkusit. :)

      Vymazat
  2. Já si dneska koupila zrovna knížku v knihkupectví tak mám radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Premyslim o ni. Je to takovy jednodussi tema ale jako oddechovka by to mohlo byt fajn. Navic kdyz se to autorce povede, mohla by to pekne zamotat hlavni hrdince :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super kniha. Až na ní někdy narazíš, tak si ji rozhodně pořiď. Je super na volné chvilky. Děj je jednoduchý, takže když si pak dáš od čtení delší pauzu, tak to vůbec nevadí. :)

      Vymazat
  4. Nevím jestli by mě to bavilo, ale obálku to má opravdu pěknou :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  5. To je zamotanější než Esmeralda. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)