29. 1. 2017

Zvláštní týden

Minulý týden byl nekonečný, únavný a především bolestivý.

Už dlouho se mi toho tolik nesešlo najednou. Nestíhala jsem, byla jsem unavená a hlavně otrávená.
Ve škole učitelé opět šíleli. Prý máme málo známek. No letos mi přišlo, že jich máme víc, než za celé dva roky. Samé písemky a samé zkoušení. Nemám ráda, když je pár dní před koncem pololetí a učitelé vám všechno dají na jeden den. Někteří dokonce už stihli dát tři nové známky do druhého pololetí. A to jsem čekala, že nám dají alespoň na týden trochu klid, ať se z toho trochu vzpamatujeme. Bohužel si budu muset počkat na jarní prázdniny.

Aby toho nebylo v tento zázračný týden málo, začala mě tlačit osmička. Teda já si myslela, že to byla osmička. Bolest se postupně stupňovala a šla mi do dalších zubů. Nakonec jsem to ve čtvrtek nevydržela, sbalila si kufr na intru a jela domů. Byla jsem rozhodnutá, že druhý den ráno zajdu k zubaři. Už jsem si zažila dost zánětů a neměla jsem zájem o další. Čím dříve tam dojdu, tím lépe.
Ráno jsme nemuseli moc dlouho čekat, jelikož neměli moc pacientů a vzali mě skoro hned. V ordinaci jsem byla snad půl hodiny. Nic mi nenašli. Mě od těch zubů bolela i hlava, ale já tam prostě nic neměla. Dokonce mi udělali tři rentgeny, které nic neukázaly. Zubařka seděla a nevěděla co se mnou. Osmička je prý v pořádku a není možné, aby mi tlačila na další zuby, jelikož je tam dost místa. Nakonec mi řekla, že tam opravdu nic není a já šla zase domů.
Bolest mi postupně zase odeznívala. Teď už mě naštěstí ťuk ťuk ťuk nic nebolí.
Nedokážu říci, čím to bylo. Možná mi tělo říkalo, ať už si trochu odpočinu. 

Nakonec jsme se s maminou stavili na nákupech, kde jsem si samozřejmě něco koupila. 
V poslední době jsem si zamilovala boty na menším podpatku. Na větší už si netroufnu, protože nechci být ještě větší. Každopádně tyhle nové boty jsou určeny spíše na jaro, takže si budu muset počkat na lepší počasí. Celé boty jsou pokryty semišem. Láska na první pohled!
Potom mě zaujal černý sametový bomber. Dlouho jsem hledala takový bomber, který jsem neviděla na tolika lidech. Všude khaki barva, pak se objevila i vínová barva. Nakonec jsem se rozhodla pro černou, kterou mám ráda a hodí se ke všemu. Navíc jsem si zamilovala sametové oblečení.
A jako poslední jsem si koupila černu kabelku, která mě zaujala. Měla jsem v plánu pořídit si novou, jelikož mám je jednu černou, která je poměrně velká a nosím ji často do školy. Začíná být taková odřená a nutně jsem potřebovala černou kabelku, kterou budu nosit všude, kromě školy. Navíc tahle má takový elegantní styl, takže to byla jasná volba.






Po obědě jsme s rodiči odjeli na víkend k babi. Opět příležitost, jak vypnout, odpočinout si a užít si klidný víkend s rodinou.

Začátek týdne byl příšerný, ale nakonec se to zase uklidnilo a bylo to fajn. :)
Doufám, že už všichni pololetní mučení máte za sebou a vše jste úspěšně zvládli. A teď hurá do druhého pololetí.


10 komentářů

  1. Držím palce, až přestanou učitelé šílet a nedávají ti všechno do jednoho dne nebo týdne. Třeba tě ta hlava a zuby opravdu boleli vyčerpáním, snad už to bude dobré, držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. To znám se zubama, zrovna včera jsem měla podobný pocit! Snad bude vše ok :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, nech to všetko zvládneš. :) a kúpila si si skvelé kúsky. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hodně štěstí, ať je to vše ok :) Osmičky jsou hrozné potvory, jsem ráda, že už to mám za sebou, ale taky s tím byly "boje" Kabelka je moc pěkná, hodně podobnou jsem viděla včera v CCC, ne-li stejnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Kabelku jsem kupovala v F&F, tak je možné, že v CCC mají podobnou. :)

      Vymazat
  5. Uf, máš to veru krušné obdobie :/ Ale aspoň si sa potešila skvelými botičkami, ktoré som si pred včerom kúpila aj ja! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall