22. 1. 2017

This is us

Od nového roku jsem začala sledovat nový seriál, který jsem si zamilovala hned po prvních pěti minutách. Částečně je to i tím, že jednu z hlavních rolí má Milo Ventimiglia. Ale povím vám, tento seriál má tak neuvěřitelný děj, že ho musíte začít sledovat i vy.



V pilotním díle se seznamujeme s hlavními hrdiny, kteří nás budou provázet po celou dobu v seriálu.
Na začátku prvního dílu poznáváme mladou Rebeccu, která čeká trojčata se svým manželem Jackem. Porod je pro ni, ale i pro děti velmi nebezpečný. Jakmile se jako první narodí chlapeček, začnou se objevovat komplikace. Rebecce není moc dobře a Jack musí odejít do čekárny. Po několika hodinách se u Jacka objeví doktor, který mu oznámí, že Rebecca je v pořádku. Je otec dvojčat. Třetí miminko bohužel při porodu zemřelo.
Jack se jde podívat na své děti. Když stojí u okénka, stoupne si vedle něho mladý muž. Dozvídá se, že přinesl malého černouška, kterého našel na hasičské stanici.
Nakonec si Jack z nemocnice odváží zdravou manželku, chlapečka Kevina, holčičku Kate a adopotvaného černouška Randalla.

Seriál sleduje život všech sourozenců a zároveň se vrací do minulosti, kde vidíme vyvíjející vztah jejich rodičů.



V prvním díle jsem se na začátku trochu ztrácela, než jsem si uvědomila, že tam jsou skoky mezi minulostí a přítomností. Naštěstí tenhle problém mi nepokazil zážitek z děje. Děj je naprosto úžasný a zaujal mě hned po prvních pěti minutách.
Každým dílem se odhalují další tajemství, o kterých jsme vůbec nevěděli. Vše postupně do sebe zapadá jako skládačka. 
Příběh ve vás vyvolá několik pocitů. Radost, smutek, štěstí, ale i zlost.



Seriál byl také nominovaný na Zlaté Glóby. Na ČSFD má hodnocení 85%. Každý díl trvá 45 minut a vysílá se zatím první sezóna, která bude mít 18 episod.
V seriálu také hrají Mandy Moore, Chrissy Metz, Justin Hartley a Sterling K. Brown.

Seriál bych doporučila snad každému. Přesněji bych ale řekla, že je určený spíše pro lidi 15+. Děj není složitý a vše je srozumitelné.

Sledujete někdo tento seriál? Vaše názory? :)

8 komentářů

  1. Nesledujem ale začínm byť nejaká chorá, takže určte sa na neho pozriem ked budem marodiť! :D
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podívej, je to senzační seriál. Každopádně sledovat ho v období, kdy marodíš, tak to závidím. Můžeš hodit maratón. Já stíhám jeden díl za den, je toho nějak moc v poslední době. :D

      Vymazat
  2. Já jsem teda o tom seriálu ani neslyšela, ale nevypadá to vůbec špatně, takže si to někam zapíšu, abych na to nezapomněla. :D Já zrovna teď sleduju Gilmorky, protože je chci prostě dokoukat, no a ty mají zrovna sérii až až, takže mi to chvíli potrvá :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gilmorky miluju. Hodně jsme na ně koukaly s mamčou. :) A This is us sleduji právě kvůli Milovi, který hrál v Gilmorkách Jesse. Přišlo mi, že mu nedali tolik prostoru, protože on je to opravdu fešák. Takže si to vynahrazuji právě u tohoto seriálu. :D :)

      Vymazat
  3. Mám na seznamu teď spoustu rozkoukaných seriálů a nevím co dřív. Navíc teď mi přestal fungovat na pc zvuk takže to asi budu oplakávat :D a díky za tip, tenhle přidám do seznamu taky, vypadá dost fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem asi do sedmého dílu, pak mě to přestalo bavit...Stojí to za to vůbec dokoukat? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí. S mamčou se od toho nemůžeme odtrhnout. :D Ale 100 lidí 100 chutí. :D :)

      Vymazat
  5. Tohle musím vidět! Jen dokoukám poslední série doktora a jdu na to! Děkuju! :D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall