2. 1. 2017

Rok 2016

Otevírám svůj diář z roku 2016, poslouchám nové CD od Thoma Artwaye a pomalu si vzpomínám na vše důležité, co se mi právě v tomto roce stalo.



Hned na začátku ledna jsem si užila maturitní ples, který se konal v Sokolově. Krásný večer, který byl plný dojetí, radosti a především štěstí. Jsem ráda, že jsem mohla prožít nádherný den s kamarádkou, která nakonec úspěšně odmaturovala.

V průběhu roku jsem zažila hned několik školních výletů do Prahy nebo také do Německa. Prošli jsme muzea, památky, zoo nebo vánoční trhy. Výlety miluji, doufám, že jich letos bude také plno.

Naučila jsem se dělat domácí sushi, které mi chutnalo. Bohužel už jsem se k němu během roku nedostala, tak snad letos.

V březnu jsme se s rodiči rozhodli, že přišel čas, aby jsme předělali celý můj pokoj. Změna nám trvala přibližně měsíc, než bylo vše hotovo. Nejdéle jsme čekali na nábytek, ale dočkali jsme se. Z mého nového pokoje jsem nadšená. Děkuji rodičům za tak krásný pokoj, kde se mi skvěle spí, relaxuje a především píše. 

11.dubna jsem oslavila své 18. narozeniny. Nejsem extra velký pařmen, a tak jsem své narozeniny oslavila v klidu. Je neuvěřitelné, jak to všechno letí.

Ke konci května jsme jeli se školou na turisťák. Poslední velký výlet, který nás na střední čekal. Bylo to super a s radosti bych jela znovu.

V průběhu června jsem si opět obnovila facebook, který jsem měla zrušený přibližně rok. Sice tam pořád netrávím tolik času, ale na komunikaci s lidmi je to dobrá věc.

Zamilovala jsem si sukně, šaty, boty na menším podpatku a především elegantní věci - košile a saka. Jsem ráda, že jsem se v tomhle stylu konečně našla a cítím se v něm dobře. 
A aby to byla ještě větší změna, nechala jsem se zase ostříhat. Za celý rok jsem 2x změnila účes. Na začátku července jsem si nechala vlasy zkrátit do delšího mikáda nad ramena. Jelikož mi vlasy rostou příšerně rychle, v prosinci jsme se rozhodla, že půjdu na mikádo. A musím říct, že teď jsem opravdu spokojená.

Na začátku letních prázdnin mi nandali rovnátka, která mi budou dělat společnost rok a půl - možná i víc. Začátky byly hrozné, ale to jsem ještě netušila, co mě čeká po utahování. Pár dnů trpím, ale pak je to lepší a lepší. Vše je to jen o zvyku. Dokonce si už ani neumím představit, že bych rovnátka neměla.

První měsíc letních prázdnin jsem prožila v práci, kde jsem se opět sešla se starými známými.

V červenci jsme byli na svatbě mého bratrance. Nádherný zážitek, kde jsem si užila zábavný večer s rodinou.

Začátkem srpna jsme odcestovali za babičkou na Vysočinu. 4. srpna se mi po dlouhém čekání narodil synovec Matěj. Malý brouček, který roste neuvěřitelně rychle.

V září jsem nastoupila do třeťáku. Tedy do posledního klidného ročníku, který mě na střední čeká. 

Říjen a listopad byl plný učení a nic důležitého se neudálo.

Prosinec jsem prožila nakupováním dárku, užívání svátků s rodinou a nakonec jsem Silvestra po dvou letech oslavovala s kamarádkou v Mariánských Lázních.

Na závěr bych chtěla poděkovat rodině a kamarádům za krásný rok. Doufám, že jsem na nějakou důležitou událost nezapomněla. Kdyby náhodou ano, snad mi to prominete.

Všem přeji krásný rok 2017, který bude snad plný lásky, úspěchů a především zdraví! :)

6 komentářů

  1. Tak článek mě zaujal hned první větou- Ty posloucháš Thoma? To je skvělý, já mam na blogu článek ze křtu jeho CD, tak kdyby sis chtěla přečíst... :D Jinak máš to moc hezky napsaný... To já jsem v prváku a žádný výlety nejezdíme ani teď :P
    http://lettersfromvanes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, poslouchám. Už od jeho začátku. Dokonce se musím přiznat, že když jsem byla jednou u sestry na prázdninách v Praze, donutila jsem ji, aby jsme se stavěli u Lennonovy zdi. Doufala jsem, že tam bude, bohužel jsem takové štěstí neměla. :( :D Tak snad někdy příště.
      Určitě se na článek podívám! :)

      Vymazat
    2. Já ho právě u Lennonky potkala 9.3. (den po mých narozeninách, proto si to pamatuju :D ) a poslouchám ho od té doby. Když jsem v Praze, tak taky vždy všechny přemlouvám, aby se mnou šli "jen tak k Lennonce" :D Bohužel, podruhé už jsem štěstí neměla :D.

      Vymazat
  2. Máš za sebou krásny rok:) Gratulujem najmä k narodeniu synovca:) Všetko dobré do nového roka želám:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju krásný rok 2017, ať se ti všechno splní! :))
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Júúj sladkých 18, kde to už je. Inak tiež mám narodky v dubnu - 14.
    Šaty a sukne milujem už dávno, nosím ich, či je leto, či zima.
    Mala si pekný rok!
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall