Jsem single

by - 21:12

Nejvíce nápadů na nový článek mě napadá večer, kdy nemůžu spát. Zrovna včera jsem se převalovala v posteli a proklínala se, že jsem si dala v 9 hodin to silné kafe. Hlavní důvod, který mě štval nejvíce, byl ten, že jsem každou půl hodinu potřebovala příšerně čůrat. A vstát na intru z postele a dojít ten příšerný kus cesty na záchod, je utrpení. Ta cesta tak hrozná není, abych pravdu řekla... Ale ta tma! Panebože, nechápu, kdo tu mohl vymyslet spínač, který je jen na jednom místě a ještě k tomu na druhé straně chodby. Nakonec jsem svůj strach překonala a šla jsem rychlou chůzí se svítícím mobilem po chodbě. Musela jsem se sama sobě smát, jak jsem musela vypadat směšně.
Ale abych se zase dostala k tématu... Po mé dobrodružné cestě zpátky na pokoj, jsem si pustila můj oblíbený film. Myslím, že mnoho z vás už ho vidělo, mluvím o filmu How to be single. A myslím, že vám k tomu mám co říct.

Brzy to bude 2 roky, co patřím do skupiny single lidí. Rodiče začínají mít strach, že jsem změnila orientaci. Proto jsem o víkendu takticky pustila nový trailer k 50 odstínům temnoty. Stačí mi jeden pohled na scénu s Jamiem a můžete pode mnou začít vytírat podlahu samozřejmě od slin z pusy. S maminou jsme naplánovali, jak na to budeme muset jít do kina a jak se na to těšíme. No a co, že byla kniha napsaná primitivně a první díl byl jinačí, než jsem očekávala. Jamie je prostě Jamie. Doufám, že má taktika uspěla a do konce roku budu mít klid od všech otázek, kdy si najdu nějakého chlapce.

Vlastně ani nevím, jestli vztah momentálně chci. Zvykla jsem si na bezstarostný život, který teď vedu. Můžu se podívat na kteréhokoliv kluka a nikdo mi to nebude vyčítat. Můžu svobodně říct:  „Toho zatraceně chci!“ a nikdo to nebude řešit.
Vždycky jsem byla totiž klučičí typ. Táta chtěl kluka a když na ultrazvuku zjistil, že nebudu mít to, co on, rozhodl se, že mě výchova jako frajera.Teda... To se nejspíš rozhodl až po tom, co odešel se ségrou naštvaně z ultrazvuku a máma šla chudák sama za nima.
Miluju sarkasmus, u nás v rodině je ho spousty a je to na denním pořádku. Ze všeho si dělám srandu, své kamarády ze srandy urážím a mlátím. A to je možná ten hlavní problém, proč jsem si vlastně ještě nikoho nenašla. Přiznejme si, že kluci špatně snáší, když je holka drsnější než oni. A v mém případě, jsem většinou i vyšší než oni.
Druhý problém bude také to, že v cizím prostředí jsem hrozný introvert. Modlím se, aby na mě nikdo nepromluvil a bojím se seznamování. Takže bych řekla, že tento problém převyšuje ten první.

Jakmile jsem se dozvěděla, že vyjde film How to be single, řekla jsem si: „Konečně film pro mě!“. Dokonce jsem si i myslela, že se v něčem s filmem shodnu... Ale vezmeme to popořadě.
Nechlastám. Naposledy jsem chlastala na pořádný party v devátý třídě. To jsou tři roky.
Nevymetám kluby každý den nebo každý víkend. Vlastně jsem v nějakém klubu byla naposledy když jsem chlastala. Panebože, vždyť já už ani nevím, co to chlastat je. Vlastně mě to přestalo i bavit.
Nespím s klukama jen tak. I když představa je pěkná, ale já jsem až moc citově založená a vím, co chci a nebo co potřebuji.
Takže jsem zjistila, že film vůbec není o mně. Ale co, že není o mně... Spíš mi to jen ukázalo, jak strašně nudný život mám.
Kromě toho, že mě film uvádí do depresí, tak mi dává i pár pěkných rad do života. A především to, že bych si ten můj single život měla opravdu užít. 

Je samozřejmě jasné, že mi vztah někdy chybí. Chybí mi ta láska a to obejmutí, každý má někdy takový stav. Ale když se nad tím víc zamyslím, jsem vlastně ráda, že jsem single. Můžu se bavit s kým chci a nemusím se v ničem omezovat. A proto vy, kteří jste single jako já, nebuďte smutní. Někde na nás ten princ čeká, ale prozatím si musíme užít tu svobodu.










You May Also Like

3 komentářů

  1. Jee to je milý článek! Mně je skoro 16 a nikdy jsem kluka neměla. Nepřijdu si třeba nějak ošklivá, jen jsem prostě hodně vybíravá (když už je z čeho vybírat :D) a říkám si, že času dost :D A upřímně- nechtěla bych teď ani řešit problemy většiny vztahů, takže si užívám být single :D A film jsem ještě neviděla, mrknu až budu mít chuť na depresi :DD

    OdpovědětVymazat
  2. pekne, pozitivne napisane :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky single a to celý život bez výjimky :) a to je mi osmnáct :D Nepřipadám si ošklivá, méněcenná nebo cokoliv jiného. Akorát jsem prostě single šťastná a v blízké době na tom nehodlám nic měnit - nikoho nepotřebuju. S mou povahou by to vlastně ani moc nešlo :D Třeba si na to mé okolí zvykne a přestane se mě ptát, kdy už si konečně někoho najdu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)