2. 11. 2016

Jak jsem se vrátila zpátky na zem

Tak nějak jsem delší dobu přemýšlela nad mým blogem. Dokonce jsem přemýšlela o mém minulém článku, ve kterém jsem vám psala, že má nálada je v poslední době na bodu mrazu. A právě teď se chci vypsat a opět vám napsat mé myšlenky a pocity.
...

Měsíc starý článek, kde jsem popisovala svou pomalu depresivní náladu. Tenhle můj stav se mě držel přes tři týdny. První dva týdny jsem nedělala nic, opravdu. Ležela jsem, přemýšlela jsem, přejídala jsem se a opět jsem začala koukat na Gilmorova děvčata (mimochodem... víte, že 25.11. vychází nová série?!). Samozřejmě jsem ještě chodila do školy. Jinak jsem neměla na nic chuť, všechno mi bylo jedno.
Třetí týden jsem si našla nějakou aktivitu. Díky komentářům, které jste mi napsali pod článek, jsem se k něčemu dokopala. Psali jste mi tam různé rady, nebo dokonce povzbudivé věty, za to vám moc děkuji. Proto jsem začala zase kreslit. Na delší dobu jsem přestala a byla to jediná věc, na kterou jsem měla náladu. Kreslila jsem a u toho koukala na Gilmorova děvčata. To už jsem se dostala konečně do lepšího stavu, ve kterém jsem se už cítila o něco lépe. 
Čtvrtý týden se stala zásadní událost, která mě konečně vrátila zpátky na zem. Začaly podzimní prázdniny a my se s rodinou vydali opět k babičce na Vysočinu. Chybělo mi odreagování od stereotypu. Chybělo mi cestování. Konečně po třech měsících přišla nějaká akce, změna.
Na Vysočině jsme se konečně zase všichni sešli. Přijela ségra s malým Matějem, po dlouhé době jsem zase viděla babičku a dědu. Bylo to krásných 5 dní. Každé ráno jsem vstávala v 8, nosila si snídani pod pergolu, užívala si podzimní dny na zahradě a konečně jsem žila. Po třech dlouhých týdnech jsem se cítila skvěle. Dokonce jsme si se ségrou udělaly radost a vyrazily jsme na nákupy, kde jsem si nakoupila pár věcí a konečně pořídila nějaké věci na Vánoce a narozeniny, které nás v prosinci čekají. 
Na konci článku na vás čekají fotky Matěje a babiččiny zahrady, po které jsem se neustále procházela.

Teď bych se ráda dostala ke druhé části. K té, kde jsem přemýšlela o blogu a psaní. Za ty tři týdny jsem uznala, že můj blog není tak pravidelný, jako jsou ostatní blogy. Někdy mě mrzí, že nevydávám pravidelně třeba dva články za týden. Že si píšu jak chci a o čem chci. Nikdy jsem neměla daný určitý směr blogu. Nakonec jsem se dostala k závěru, že píšu blog, protože mě psaní baví. Záleží mi na článku, aby byl upřímný, napsaný tak, jak to cítím a především aby nepůsobil tak, že ho píšu z donucení. Především chci, abych s ním byla spokojená. 
Proto doufám, že mi nebudete mít za zlé, když v tomhle nepravidelném psaní budu pokračovat. Já a určitě i vy budete z článku mít větší radost, když budou kvalitní a především od srdce. 








8 komentářů

  1. Zdá se mi super, že sis našla něco, co pomáhá :) Psaní mě taky baví, vždycky mě bavilo, jen taky není vždy úplně chuť. Mimčo je božíí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Som rada, ze sa uz citis lepsie, niekedy clovek strasne potrebuje od veci vypadnut aby mu bolo lespie :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky vždycky chci psát co nejvíc, ideálně denně, ale stejně to tak nezvládám. Ono je to někdy lepší, nechat tomu tak nějak volnej průběh :) A krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ono človek musí robiť to čo ho baví a ak si sa už pri písaní článkov necítila vo svojej koži, menšia odmlka alebo zriedkavejšie písanie bude určite super najmä kreativity, kvalitné ale aj emocionálne

    OdpovědětVymazat
  5. S blogem to mám podobně! Snažím se, aby články měly alespoň trošku nějakou kvalitu, takže je nesekám jako Baťa cvičky... ale sama vím, že do povědomí čtenářů se dostaneš právě pravidelným přispíváním! :/ Jsme tak trochu štvanci! :D Jsem ráda, že Tě deprese víceméně přešla, věřím, že to není příjemné zažívat! Pokud by jsi hledala ještě nějakou další menší inspiraci, zrovna včera jsem napsala článek o kreativním žití, tak se zkus kouknout! :)

    LifestyleBirdie - Kreativně žít

    OdpovědětVymazat
  6. Moc příjemný článek. Mimčo je kouzelné a fotky taky moc hezké :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Clanky me taky naplnuji! Jinak mimi klasaasssnyyy🤗.

    Mej se krasne
    P.S. Jak se ti libili Gilmorky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall