2 roky

by - 9:14

Je to celkem zvláštní pocit, když si uvědomím, že u blogování jsem vydržela dva roky. 


Nemůžu uvěřit, že mi něco vydrželo takhle dlouho.
Je to tak. Můj blog už stárne.
Zapalme svíčky na dortu a oslavujme zrození mého blogu.
Začátek tohoto slavnostního článku píšu už po čtvrté. Vlastně ani nevím, co se v takových článcích píše. Samozřejmě je důležité poděkování, ale to mi přijde na článek krátké, a tak přemýšlím, o čem bych vám mohla ještě vyprávět.

Začátky mého blogování byly celkem složité. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem se odhodlala založit blog. Teda... Spíš mi dlouho trvalo vymyslet název. Když už jsem si název vybrala, chyběla mi odvaha. Zahodit všechny výsměšné kecy za hlavu a s radostí začít psát. Pak se v mém životě udála celkem velká životní událost, která mě přiměla právě 20. listopadu v roce 2014 založit blog a hned napsat článek. Článek to byl příšerný, co si budeme povídat. Blog nevypadal vůbec hezky a byl příšerně nepřehledný. Ani jedno naštěstí už u mě nenajdete.

Mého blogování rozhodně nelituji. Jsem šťastná, kam až jsem se v tomto oboru dostala. Blog vypadá konečně podle mých představ, články píšu nepravidelně, ale od srdce, snažím se vám předávat mé zkušenosti, názory, recenze a především mé myšlenky. Díky mému blogu se mi naskytlo mnoho příležitostí. Měla jsem možnost spolupracovat. Některé spolupráce vyšly a některé zase ne. Ale ničeho nelituji, protože jsem ráda za každou zkušenost.

Doufám, že tohle mé nadšení bude trvat ještě dlouho. Je to první koníček, který mi tak dlouho vydržel a ještě drží. Také doufám, že vy čtenáři se sem budete s radostí stále vracet, je neuvěřitelné, kolik lidí čte mé myšlenky a hlavně kolik lidí ty mé myšlenky také komentuje. Dělá mi to neuvěřitelnou radost.

Pevně věřím, že se zase za rok potkáme u tohoto slavnostního článku.





You May Also Like

9 komentářů

  1. Tak hodně štěstí do dalších roků! já mám blog již třetí rok a taky se divím, že mě to pořád baví a poslední dobou přispívám více a více. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Veľa štastia a kopec ďalších rokov, blogovanie je naozaj veľmi zaujímavá skúsenosť
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvelé! Ja už píšem 4 roky a tiež si spomínam na tie zmätené začiatky, či to niekto bude čítať a podobne. Ale nakoniec ma to prekvapilo a blogu by som sa už nevzdala :)))

    Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj gratuluji k 2 letům, přečetla jsem více článků a líbí se mi tu, budu se vracet =)

    OdpovědětVymazat
  5. Mam to stejně, blog mam už přes deset let, sice na to každý kašle, ale já to miluji :))
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  6. pekný pozitívny článok, k blogovaniu toľký čas gratulujem a držím palce do budúcna ;) hlavné je, že ťa to baví a to ťa bude hnať aj ďalej :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí, je skvělé, že si u toho vydržela a stále pokračuješ!:-)
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji a přeji hodně štěstí do dalších let....a samozřejmě hodně spokojených čtenářů :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)