Podzimní myšlenky

by - 17:49

Psaní mi vždycky dělalo radost. Avšak v poslední době mě tahle má terapie opustila. 

Určitě jste si již všichni všimli, že teď články vychází jednou za měsíc. Stala se ze mě chodící, přežívající a pobledlá holka, která ztratila veškerou chuť k tomu, co ji dříve bavilo. 
Hlavní důvod téhle mé špatné nálady je především představa, že opět začalo období, kdy je každý den naprostý stereotyp. Jsem neustále ve stresu ze školy, protože někteří učitelé se rozhodli, že letos moc dobrou náladu mít nebudou a rozdávají nám jeden test za druhým. Jsem unavená, protože si nikdy nezvyknu na školu, která začíná už v 7:20. Opět mi začaly migrény. Venku je neustálá zima a je mi jasné, že brzy onemocním. Mám toho strašně moc a nezbývá mi energie na věci, které mi dělají radost. Jediná dobrá věc na tom všem je ta, že začal podzim. Ano, nejsem fanoušek studeného počasí, ale miluju všechny ty barvy kolem.
Naštěstí jsme měli 3 dny ve škole volno. Státní svátek a ředitelské volno. Samozřejmě jsem si dala za úkol, že si trochu odpočinu a pokusím se napsat článek. Mé plány mi moc nevyšly, protože článek píšu až po volnu. Jediné co jsem stihla, byl ten odpočinek. Ve středu jsem zašla s mojí věrnou parťačkou na naše milované místo. Lesy a pole obklopují cestu, která vede neznámo kam. Na tohle naše místo chodíme už více jak 5 let. Tyhle naše procházky mi dělají neuvěřitelnou radost. Skvěle si vždy popovídáme a já zapomenu na všechen stres kolem mě.
Celou naši procházku jsem si zdokumentovala, proto Vám přikládám pár fotek.

Doufám, že jsem Vám tímhle smutným článkem nepokazila náladu. Já jen doufám, že tohle období bude rychle za mnou. Těším se na den, kdy budu mít obrovskou chuť Vám něco pořádného napsat.
Prozatím Vám přeji pěkný podzimní čas. Snad brzy u dalšího článku!









You May Also Like

13 komentářů

  1. To mě mrzí, že to tak teď máš, bohužel si myslím, že podzim (který hrozně miluji!) je ve škole zrovna nejhorší, všichni se snaží po prázdninách předvést a já se každý den do noci učím a nic nestíhám...dřív jsem se kvůli tomu hrozně trápila, dokonce i plakala... ale pak jsem si řekla, že si udělám priority - učit se do toho předmětu, který mě zajímá a k něčemu mi bude - proč ne. Stresovat se kvůli fyzice, kterou nesnáším? Nikdy. A každý večer si najdu čas alespoň na čaj, jeden článek nebo video. Takže ti radím - nesnaž se to období přejít, ale nějak se s ním poprat a zkusit to změnit. Přeju ti štěstí a málo stresu :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S fyzikou naprosto souhlasím. :D :) Pokusím se s tím poprat. Děkuju moc za rady. :)

      Vymazat
  2. No dúfam že ťa táto pochmúrna nálada rýchlo prejde, a všetko budeš zase robiť s radosťou. Tiež nemám rada zimu ale ako aj ty hovoríš jeseň ja milujem <3 veľmi ma bavia čítať tieto tvoje články, nemala by si to zanedbávať :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi hodná. :) Pokusím se to tolik nezanedbávat a psát co nejvíce. :)

      Vymazat
  3. Je to asi běžné, že se člověk dostane do situace, kdy se mu nic nechce a přestane dělat věci, které ho dělají šťastným, ale nesmí to trvat moc dlouho. Přeji abys síly nabrala brzy zpět :). Za chvíli tu máme Vánoce, samý stres :D, takže myslím, že ten stereotyp brzy přejde :).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti přeju, aby tohle období bylo brzy za tebou! :)
    Bohužel jsem se v článku ale celkem dost našla, taky teď zrovna postrádám energii a chuť do čehokoliv.. A nemocná jsem už přes týden a stále se necítím dobře, snad se alespoň tobě nemoc vyhne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. maximálne ti rozumiem, pre mňa je jeseň vždy spojená so začiatkom školy a práve preto nie som jej fanúšikom... je to skrátka jedno neveselé obdobie, no nejako sa ním musíme prehrýzť ;) ja sa napríklad už teraz veľmi teším na Vianoce, hoci je do nich ešte nejaký čas :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce,ať se opět daří :) Na podzimu mám ráda barvy, ale počasí je za trest :) člověk je bez nálady,unavený. Doporučuji si udělat večer jen pro sebe a nabrat síly :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taktiež som mala také obdobie, keď som nemala nápady, náladu, nič. Mne veľmi pomohlo nájsť si niečo, čo ma baví a čomu sa pravidelne venujem, dovtedy to bol blog samozrejme ale začala som pravidelne cvičiť, či už doma alebo v posilke a veľmi mi to pomohlo. Nie len že ma pochmúrna nálada prešla, ale som aj oveľa viac šťastná, viac sa smejem, v lepšej kondícií a celkovo sa cítim lepšie. Dúfam, že aj ty sa z toho čo najskôr dostaneš!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  9. V škole to niekedy býva náročné. Jeseň mám rada, no tiež nemusím stereotyp a stresy a žiadne slnečné dni. Je pekné, že si s kámoškou nájdete na seba čas a pokecáte. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Hlavu hore! Jeseň je predsa taká krásna, teš sa z maličkostí a bude Ti lepšie!

    Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)