7. 8. 2016

Kolony všude, kam se podíváš

Jakou část prázdnin mám nejradši? Většinou první týden v srpnu. To máme totiž vždycky namířeno k babičce na Vysočinu.

Za babičkou jezdíme jen 2x za celý rok, jelikož bydlí od nás celkem daleko. Trávíme tam vždy týden o velikonočních a letních prázdninách.

Sobota
Hned po obědě jsme naložili všechny věci a vyrazili na cestu. Pustila jsem do rádia můj zbrusu originální mix na CD - v pátek jsme s rodiči vypálili pár našich oblíbených písniček. Celkově bylo 74 songů.
Bohužel nás po cestě potkala na D1 kolona, ve které jsme stáli přes hodinu. Mezitím jsme stihli sníst několik sendvičů, které jsme si na cestu připravili. Potom jsme se před cílem opět zastavili, jelikož se stala nějaká bouračka a odváželi auta.
Do cíle jsme dorazili asi po 5 hodinách.

Neděle
Ráno bylo pohodové. Snídaně pod pergolou a domácí pečený čaj. S babčou jsme si dali procházku zahradou a povídali si, co všechno je nového. 
Davídek - babči a dědy pes - je letos o několik procent víc hyperaktivní, než byl minulý rok. Kouše všechno, co se dá. Otisky jeho zubů mi zdobily zápěstí.
Zbytek dne byl klidný.

Pondělí
Každoroční velké nákupy v nákupním centru v Jihlavě. S mamčou si tu vždy nakoupíme polovinu nového šatníku.
Já jsem si letos udělala radost novými boyfriend džíny. Pořád jsem byla na samé uplé kalhoty a volnějších se bála. Tyhle mi ale padly bezvadně a nemohla jsem je tam nechat. 
Do zásoby jsem si nakoupila několik nových triček a jedny nové boty. Plus nový zápisník. Do mého starého jsem už přestávala psát, potřebovalo to už něco nového. :)

Úterý
Opět klidný a pohodový den. Stihla jsem přečíst nově stáhlou knihu na tabletu. Počasí už je lepší a my se váleli u bazénu. S mamčou a s tátou jsme si zahráli ping pong.

Středa
Výlet do města, kde jsem trávila také hodně času. Pelhřimov, město rekordů. Výborný oběd v Haposu - jídelna, která vaří naprosto skvěle! Dnes už menší nákupy, kde jsem si koupila extrémně roztomilý řetízek, který jste mohli vidět na instagramu.

Čtvrtek
V 9 ráno jsme všichni netrpělivě očekávali zprávu, že se narodil můj synovec Matěj, kterému se moc na svět asi nechtělo. U sestry v břiše si byl o 2 týdny déle, než by měl. O půl hodiny později už nám přišla první fotka mrňouse. Oba dva v pořádku. Děda šel dát chladit šampáňo.
Zbytek dne jsme byli u bazénu, protože bylo konečně krásně a teplo. Šampáňo jsme odložili až na večer, aby jsme se takhle brzy odpoledne z toho vedra neopili.

Pátek
Cesta do porodnice v Neratovicích. Všichni jsme si konečně pochovali mrňouse, který skoro celou naší návštěvu prospal. Já nafotila vše, co se dalo.
Později jsme jeli do Obříství, kde má sestra s přítelem baráček. Dali jsme si kafe a buchtu, pokecali a zase odjeli.
Na cestě domů jsme opět schytali na D1 kolonu, která tentokrát trvala 5 hodin. Hořel kamión, silnice celá uzavřená. Domů jsme dorazili kolem půlnoci.

Sobota
Ráno jsme dobalili všechny věci. Trochu smutná atmosféra, jelikož jsme všichni věděli, že zase odjíždíme. Dali jsme si poslední oběd od babičky a vyrazili na cestu.
Opět nás na D1 čekala hodinová kolona. Později jsme zjistili, že tunely na Pražském okruhu jsou uzavřeny a žádné značky na objížďku. Nakonec jsme zabloudili a GPS nám na tabletu nefungovala. Proto nám nezbývalo nic jiného, než otevřít mapu. Naštěstí jsme po několika hodinách cestu domů našli. Já jsem mezitím snědla všechno v autě, co se dalo. Domů jsme dorazili po 7 hodinách. Tahle cesta byla snad nejhorší, jelikož jsme byli unaveni ještě z té včerejší.

Jak vidíte, letos jsme měli štěstí na všelijaké kolony. Táta to dává za vinu novému autu - určitě nám přináší smůlu. Týden to byl ale krásný. Už se těším zase na Velikonoce!





























11 komentářů

  1. Moc hezké shrnutí týdne :) Líbí se mi, že máte takovou tradici a jezdíte společně na týden za babičkou a dědou :) Určitě článek o tom, co jsi si nakoupila napiš, new in články mám moc ráda :) Jo a gratuluju k narození synovce, je nádherný! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok! Úplne ťa chápem, že sa tešíš za babičkou, pretože aj ja s rodinou chodievame navštevovať starých rodičov, ktorí bývajú dosť ďaleko od nás, len párkrát za rok, pretože to inak nestíhame :) Ako vidím, dobre si si to užila :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé zhrnutie týždňa, ten nápad je fakt super. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký článek! Parádně jsi si ten čas užila :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky, musela sis to užít! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, hezky jsi to shrnula :) A fotky se moc povedly

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok, rovnako ako aj fotky! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi milý článok, výlet vyzerá krásne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. K babičce také jezdíme málo, bydlí 3 hodky cesty...a vždycky mám pocit, že nás chce zabít jídlem. :D
    www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja cestujem domov 9 hodin...kazdy mesiac, je to o drzku hlavne, ked su nejake problemy, ale aspon je clovek rad ked je uz na mieste :) inak tie fotky su super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty kolony jsou totální zlo. A letní slevy jsou zase totálně nejlepší :D aspoň je to vyvážený :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall