Výjimečný okamžik

by - 22:11

Letošní prázdniny mi připomínají takový menší stereotyp. Naštěstí se našel víkend, který byl opravdu výjimečný.


První den prázdnin jsem zahájila brigádou. Letos jsem tam - skoro každý den - jen 5 hodin. Ale abych řekla pravdu, připadá mi, že se ty zákazníci rok od roku rozmnožují. Neuvěřitelné.
Opět jsem se po roce potkala s pracovníky, kteří mi dělají měsíc společnost již po třetí. A někteří mi tak moc chyběli! Mám radost, že díky nim, mám v práci skvělou náladu.
Od té doby, co jsem začala chodit do práce, se v mém životě neudálo zatím nic neuvěřitelného, o čem bych vám toužila napsat. Samozřejmě byly dny, kdy jsem otevřela notebook za účelem, že bych konečně po 2 týdnech něco napsala. Bohužel jsem se vždy zasekla hned na začátku článku. Nevěděla jsem, jak začít, o čem psát. Říkala jsem si, že je se mnou nejspíš něco špatně. Přestala jsem psát na blog a bohužel dokonce i do mého deníku. V hlavě mám neuvěřitelně mnoho myšlenek, které neumím popsat. Nakonec jsem si uvědomila, že je to tím, že můj každý den, je takový menší stereotyp. Nejsou žádné neuvěřitelné zážitky, ani zkušenosti. Naštěstí mě ale jeden zážitek čekal. A právě o tom vám chci dnes psát.

16. července ráno, jsme se všichni sešli na zámku Manětín. Čekala mě moje první svatba v životě. Ženil se mi bratránek.
Prostředí jsem si hned na první pohled zamilovala. Zahrada u zámku byla překrásná, samozřejmě jsem si musela hned vše zdokumentovat.
Ve 12 hodin začal obřad v hlavní síni zámku - kde mají mimochodem překrásné malby. Byl to kouzelný moment, u kterého jsem si poplakala radostí. Skvělá hudba nám hrála v pozadí a já jim jen tiše záviděla tu lásku. Nevěsta byla překrásná. Pořád se na nás usmívala jako sluníčko. Lepší manželku si vybrat nemohl! :)
Po obřadu jsme se všichni přesunuli na zahradu, kde hlavní fotograf zdokumentoval novomanželé a hosty. Dokonce jsem se stihla po překrásné zahradě i projít a užít si krásné počasí, které nám opravdu přálo. 
Později jsme se přesunuli do malé hospůdky, kde jsme si dali oběd a hromadně jsme se začali bavit. Splnili jsme všechny tradice, které se na svatbě dělají a vrhli se na překrásný dort, který byl škoda rozříznout.
Celý den jsem si neskutečně užila. Především večer, který jsme pořádně oslavili. Tančili jsme, smáli se a především jsme si užívali, tenhle výjimečný okamžik. Já ještě jednou chci novomanželům popřát hodně štěstí do společného života a snad se bude jen dařit.
Pořád nemůžu uvěřit tomu, že můj bratránek má manželku. Ještě nedávno jsme bobovali jako malí u babi na zahradě!

PS: Fotky se všemi hosty, a především fotky od hlavního fotografa zatím bohužel nejsou.
PPS: Mějte se mnou prosím trpělivost ohledně článků, inspirace brzy zase přijde.















You May Also Like

8 komentářů

  1. Jeeej, ja som ešte nebola na svadbe, ale tvôj bratranec ju mal fakt peknú :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/07/zmen-svoj-zivot-s-fitlist.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné :) Já na svatbě také ještě nebyla, první mě čeká v září, tak se moc těším :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak doufám, že si ji užiješ tak, jako já. Je to super zážitek. :)

      Vymazat
  3. Jeej to je krásne prostredie! Musela to byť veľmi pekná svadba :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  4. Moje prázdniny jsou zatím taky stereotypní, protože dobírám antibiotika, takže jen ležím doma a společnost mi dělá možná tak kočka a notebook :D. Svatby jsou super, hlavně kvůli prostorům, kde se konají. A taky samozřejmě kvůli svatebním hostinám.

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že sa môžeš vrátiť ku svojej brigáde rok po roku a hlavne, že tam tvoríte skvelú partiu! Svadby sú úžasné, ja som bola pred rokom, po veeľmi dlhej dobe na jednej a bola priam rozprávková, kiežby sa takáto udalosť konala častejšie. Avšak ľudia sa v dnešnej dobe ani nechcú brať a keď sa berú, tak majú 35 a zatiaľ ja takých ľudí v svojom okolí nemám:D
    Lily Of the Valley

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)