31. 7. 2016

Červenec 016

První měsíc prázdnin, který mi utekl až moc rychle.


Letošní prázdniny mi začaly bolestmi zubů z rovnátek a brigádou. Bolesti mi trvaly přibližně dva týdny, než jsem si na to všechno v puse zvykla. Nemohla jsem nic jíst a zhubla jsem pár kil. Naštěstí jsem si na ně za celý měsíc už zvykla a ani o nich nevím. Také už pomalu nabírám ta kila, která jsem shodila.

Brigáda mě opět čekala ta, co mě čekala minulý rok, ale i předminulý. Letos jsem tam tudíž byla třetím rokem a všechny zaměstnance jsem znala. Je to fajn, sejít se se všemi lidmi takhle po roce. Tvoříme tam super kolektiv, do kterého se ráda vracím. Díky nim mi všechny ty hodiny v práci rychle ubíhaly. Tak snad se s nimi sejdu zase příští rok.

V půlce měsíce jsme byli pozváni na svatbu mého bratrance, o které jsem vám psala už v minulém článku. Bylo to tam super a všichni jsme si to moc užili. Škoda, že se takové krásné akce nepořádají častěji. :)

Když jsem měla v práci volno, stihla jsem se na dva dny stavit na chatě na Jesenici. Tyhle dva dny byly nejkrásnější. Žádný stres, jen pohoda. Ráno jsem si udělala horké kakao a nasnídala se u vody, kde byl krásný čerstvý vzduch. 

Bohužel jsem toho víc nestihla. Většinu času jsem byla v práci a když už jsem měla nějaké to volno, užila jsem si ho sama někde v přírodě, nebo s maminou na zahradě. Dokonce jsme se s maminou odhodlali na domácí medovník. Dal nám zabrat, to vám tedy povím. Vůbec jsme nečekali, že je s tím taková práce. Nakonec jsme ho ale dodělali, nechali jeden den ležet v lednici a druhý den byl výborný. Na mamču byl prý moc sladký, ale mně s taťkou přišel tak akorát. 

Doufám, že vy si prázdniny užíváte a v červenci jste toho stihli víc, než já. :)
PS: Ani fotit jsem nestíhala. Prosím, řekněte mi, že nejsem jediná, která skoro nic nestihla. :( :D



9 komentářů

  1. pěkný článek. Brgádu ti závidím, já stále něco hledám, raději bych nic nestíhala, než měla času přebytek a kolikrát se nudila.:) Svatby jsou vždycky super, já byla také na jedny, ale jen v kostele, i tak nádhera.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, ty jsi ale pracant :)) To si potom musíš pořídit za to nějakou pořádnou odměnu, protože si ji fakt zasloužíš :) A medovník se vám opravdu s mamkou povedl :) Sama mám recept od jednoho cukráře a ten medovník je opravdu božský! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) A neboj, taky mi připadá, že červenec nějak proletěl a jediné co jsem stihla byla ta brigáda a jinak nic :D Bolest z rovnátek bohužel znám, takže s tebou soucítím..

    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  4. A co máš za brigádu? :) Je super, že tě tak baví a stále se do ní vracíš! Taky dělám práci, kterou miluji, ale v létě mám vždy prázdniny, protože učím angličtinu ve školce :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám v obchodě a tam je práce pokaždé jiná. Buď doplňuju zboží, nebo dávám čipy na oblečení a tak. S prací jsem spokojená a nestěžuju si, ale rozhodně to není to, co chci v budoucnu dělat. :)

      Vymazat
  5. Krásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Určite nie si jediná, ja taktiež takmer nič nestíham a niekedy už tomu úplne prestávam chápať a stále len rozmýšľam nad tým, ako si ten deň naplánovať, aby som ho plne využila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak riadne zamestnaná celý júl :) ale je to lepšie ako nič nerobiť a nevedieť čo s voľným časom. (Fotky sú skvelé, tá s tými kvetinami sa mi veľmi páči, cítiť v tom umelca)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. :) Jinak děkuji za skvělou pochvalu! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall