5. 6. 2016

Cestování do Prahy

Po dlouhé době jsem opět zajela do Prahy a do menší vesničky u Prahy jménem Obříství. Stal se ze mě na chvilku cestovatel, heh.


Minulý týden v pátek jsme s rodiči vyrazili na cestu do Obříství, kde si ségra s přítelem koupila domeček. Samozřejmě se cesta neobešla bez hádek, jelikož jsme v jednu chvíli ani nevěděli, kde jsme a kam máme jet. Mamina vytáhla zastaralou mapu, kterou máme v autě a zkoušela vše vyhledat. Byla celkem zklamaná, jelikož si detailně napsala cestu doma podle mapy na internetu. A když říkám detailně, tak tím myslím opravdu detailně. Napsala si záchytné body, jako je řeka, most, číslo odbočky a dokonce i pole. No nakonec to trochu selhalo.
Když už jsme se konečně dostali mezi pole a našli značky, které psaly Obříství, udělali jsme si chvilku pauzu. Tu pauzu jsem si málem vydupala, jelikož byl zrovna úžasný západ slunce a já si tohle rozhodně nemohla nechat ujít.

Nakonec jsme v klidu dojeli na cílové místo a čekala nás skvělá večeře. Celý víkend jsme makali na baráku a snažili se co nejvíce pomoct s vybalováním věcí z krabic. Já jsem musela v neděli odjet na intr, a tak jsem tam všechny nechala hezky makat.









V úterý jsme se se školou vydali na výlet do Zoo v Praze a do nákupáku.

Když jsem se ráno probudila, krásně svítilo sluníčko a bylo teplo. Po nekonečném rozhodování jsem si vzala kalhoty, tílko a koženou bundu. Jakmile jsme nasedli do autobusu a jeli po Karlových Varech, začalo se zatahovat. Všude bylo černo a čekalo nás to nejhorší. Celou cestu až do Prahy pršelo a byla bouřka. Ale měli jsme štěstí a hned po příjezdu k Zoo přestalo pršet a vylezlo sluníčko.
Nikdy se mi nepodařilo Zoo celou projít.

Když nám uběhly dvě hodiny, které jsme v Zoo mohli strávit, nasedli jsme do autobusu a na naše přání jsme jeli do Metropole Zličín. Já jsem si nakoupila co nejvíce jídla, protože jsem měla příšerný hlad. Potom jsem si koupila novou knížku Božský Bastard, kterou jsem přečetla za dva dny a musím říci, že je to skvělá kniha. Určitě čekejte recenzi!
A neodolala jsem úžasné bundě a především modrým lacláčům, po kterých jsem už dlouho pokukovala. Po dlouhé době jsem si také pořídila nové šaty, které hnedka využiji na bratránkovo svatbě o prázdninách.

Jakmile jsme měli s holkama všechno prošlé, usadili jsem se na lavičce a vyčkávali, až přijede autobus. V tento moment nás zachytila bouřka a pořádný déšť. Autobus se zaseknul v zácpě a my čekali půl hodiny v dešti. 
Výlet to byl opravdu zajímavý a jsem ráda, že jsem neonemocněla.








9 komentářů

  1. Super fotky :) a na ten zapad slnka sa naozaj oplatilo zastavit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok a fotky! Modré lacláče vyzerajú fajn, takže asi ani ja by som neodolala :D. A hlavne super, že si si vydupala tú pauzu, lebo ten západ slnka vyzerá ohromne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky♥ Ten západ slnka je neskutočný! Ja zbožňujem západy:) Dúfam, že sa aj do Prahy čoskoro dostanem:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  4. Wow tak fotky naozaj vyšli :o :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. O pár mesiacov či rokov budete na to vaše blúdenie spomínať len so smiechom :D
    A západ slnka je skutočne úžasný, takže sa nedivím, že ste zastavili ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  6. Já byla v Praze ve středu, ve čtvrtek a jedu tam i dnes :D Zoo mám moc ráda, sice mi je někdy zvířat v nich líto, ale i tak je to super podívaná! :)
    To bloudění moc dobře znám, s rodinou se nám to stává poměrně často hah :D
    Jinak západ slunce i ostatní fotky jsou skvělé! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. pekný článok :) hrozne sa mi páči tá fotka so zapadajúcim slnkom ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall