Červen 016

by - 11:31

Většina z vás si určitě všimla, že jsem vynechala celé shrnutí května. Ale abych řekla pravdu, za ten měsíc se neudálo nic zajímavého, s čím bych se s vámi chtěla podělit.


Avšak červen byl docela náročný měsíc. První týden jsme jeli se třídou na turistický kurz, o kterém jsem vám už psala v minulém článku. Byl to skvělý týden, který jsem si užila s lidmi ze třídy.

Jakmile jsme po krásném týdnu přijeli do školy, čekaly nás dva nejhorší týdny. Jak je zvykem, učitelé opět nechali vše na poslední chvíli, a tak jsem každý den seděla nad knihami a snažila se do hlavy něco dostat. Moc už to nešlo, když jsem byla zvyklá na pohodu na turisťáku. Nemohla jsem se dočkat dne, kdy konečně budou uzavřeny všechny známky.

V průběhu minulého týdne bylo vše uzavřené a já se zároveň začala pomalu balit na intru. Každý rok se divím, jak to tam všechno dokážu navozit. Mám tam snad celý pokoj a jen tiše doufám, že to vše někam naskládám. Navíc jsem si nedobrovolně udělala předčasné prázdniny, a to nemám vše ještě zabalené. Ve čtvrtek to budu muset nějak rychle naházet do auta, bravo.
A proč mám vlastně už prázdniny? Ještě k tomu nedobrovolně? Od pondělí se mnou začal žít takový menší kamarád. Ve středu už to bude trochu větší kamarád. Nebo spíš nepřítel. Na začátku týdne mi nasadili gumičky. Ano, tušíte správně, od středy už budu mít rovnátka. Proto jsem doma a snažím se přetrpět bolest, která mě provází 24 hodin denně. Nemůžu nic jíst a sotva mluvím. A to mám mimochodem teprve jen gumičky na roztažení stoliček. Nechci vidět, jak budu trpět na brigádě. Za dva dny se ze mě stal feťák, který si oblíbil jakékoliv léky, které pomůžou od bolesti. Ještě k tomu v poslední době do sebe cpu vše, na co přijdu. Teď můžu jen jogurty a bramborovou kaši. Lidé, kteří mají/měli rovnátka, mě určitě chápou. Máte nějaké speciální rady?

Tento měsíc jsem nestihla ani přečíst žádnou knihu. Buď nebyl čas nebo nálada. To stejné i se psaním. Vůbec jsem nevěděla, o čem bych vám měla psát. Snažila jsem se něco sepsat, ale nechtěla jsem sem přidávat článek, který by byl naprosto nesmyslný a nezáživný.

Každopádně nás teď všechny čekají zasloužené prázdniny. Konečně! Já si odmakám měsíc v práci, a potom mě čekají plány, které jsem si naplánovala. Doufám, že si všichni prázdniny užijete. Hlavně aby nám vyšlo počasí. :)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Rovnátka za tu bolest stojí, budeš pak mít výstavní zoubky, tak držím palce, aby to tolik nebolelo!
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Budou lepší měsíce, už jen kvůli tomu, že budou prázniny a to je přece super! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)