Inspirace IV.

by - 13:28

Dlouho jsme tu neměli můj oblíbený inspirativní článek. V poslední době jsem nenašla dostatek fotografií, které mě opravdu zaujaly.

Mám neuvěřitelný pocit štěstí. S největší pravděpodobností je to tím krásným počasím. Minulý týden bylo krásně. No bohužel tento týden už je zase zataženo, proto doufám, že bude brzy jasno.

Nedávno jsem si díky youtube videu všimla, jak ostatní lidé vnímají modeling. Hodně lidí má na tento obor negativní názor. No a já patřím mezi ně. 
Díky mé zkušenosti před 3 lety na jednom castingu, kde jsem měla 50 kg na 178 cm a oni mi oznámili, že bych měla ještě zhubnout, se mi změnil pohled na celou tuhle práci. Uvědomila jsem si, že je z 80% pravda, že modelky musí držet diety, že jsou až nepřirozeně hubené a že často pomáhá na fotografiích i photoshop. Sama mám doteď problém přibrat a oni mi poradí, abych ještě zhubla. No nakonec mě ani nemrzelo, že mě nepřijali.
Proto tahle zkušenost byla má první, ale zároveň i poslední.
Chápu, že má každý na tento obor vlastní názor a nikoho za to neodsuzuji. Jsou tu lidé, kteří jsou šťastni za tuhle práci a baví je to. Ale řekněme si popravdě, že v mnoha agenturách jsou některé modelky tak pohublé, až to není zdravé.
Jaký názor na modeling máte Vy?














You May Also Like

3 komentářů

  1. no, já byla na modeling vždycky malá a tlustá, takže jsem to nikdy neřešila :) ale kamarádka má naprosto stejnou zkušenost co ty. na výšku 178 cm měla nějakých 52 kg a řekli jí, že má široké boky a velký zadek.. tak šla pryč a bylo vymalováno.
    red & black outfit

    OdpovědětVymazat
  2. S modelingem zkušenosti nemám - jsem na něj moc tlustá, plochá a s velkým zadkem :D Ale pár kolekcí oblečení jsem už fotila a to je úplně něco jiného. Fotomodeling se mi hodně líbí - i když ve většině případů to je hlavně práce photoshopu. Klasický modeling mi příjde hrozně upjatý. Nechápu, proč by dívky měly být vychrtlé. Přijde mi, že oblečení stejně nejvíce vynikne na holce, co nějaké ty křivky má ..:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Ja naň nemám postavu, ale to si asi hovorí každá z nás keď tak tie komentáre čítam.. :D
    Poznám jedno dievča z našej školy, ktoré sa modelingu venuje a je to samá kosť a koža. Nepríde mi sympatická ani na pohľad, ani povahou :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)