1. 5. 2016

Duben 016

Projíždím fotografie v mobilu a v notebooku a vzpomínám, co všechno se v tomto měsíci událo. Musím říct, že to byl celkem skvělý měsíc.

Každý měsíc se těším, až sednu k počítači a sepíšu shrnutí celého měsíce. Obzvlášť na duben jsem se hodně těšila. Stalo se toho opravdu hodně a těším se, až vám pár těchto událostí napíšu.

Pokoj
Na začátku měsíce se konečně dokončil můj nový pokoj, na který jsem se moc těšila (viz. hlavní fotografie). Dokoupila jsem veškeré doplňky a kochala se výsledkem. Musím říci, že se nám s rodiči moc povedl. Dala jsem sbohem mému starému dětskému pokoji a přivítala své místo, kde si užívám klidné chvíle. Mám skvělý kout u okna, kde s radostí sepisuji články. A abych řekla pravdu, píše se mi tam mnohem lépe, než na intru. Proto se těším na víkendy, jelikož všechny své myšlenky konečně vypíšu.


Narozeniny
11. dubna jsem oslavila své osmnácté narozeniny. Moc mě potěšily přání od mých nejbližších. Ale abych řekla pravdu, zatím necítím žádné změny a ani jsem svou plnoletost nijak nevyužila. Jediné co mi teď vyhovuje, je to, že na intru mohu všechny papíry už vyplňovat sama. Žádné podpisy rodičů. 

Koncert
Jedna smutná zpráva, která přišla v dubnu, byla ta, že do Prahy přijede má oblíbená kapela Counterfeit. A proč je to vlastně smutná zpráva? Protože v ten den, co se koncert koná, jsem se školou na turisťáku. Zařídit by se to dalo, to ano. Horší už je ta cesta, která je poměrně dost komplikovaná. Samé přestupování, tahání věcí a strach, že by jsme něco nestihli. Nakonec jsem se s tím ale smířila a doufám, že se tady staví ještě jednou. Proto vy, co jedete na tenhle koncert, pořádně si to užijte, ať jim to udělá radost a přijedou sem znovu!

Facebook
Mé přání, které jsem si v dubnu splnila, bylo zrušení facebooku. Tohle rozhodnutí jsem se snažila splnit přibližně rok a až teď jsem se k tomu dostala. Chodila jsem tam vždy jednou týdně a stejně jsem ho k ničemu nepotřebovala. Facebook mám k dnešnímu dni zrušený přibližně tři týdny a jsem spokojená. Nic mi nechybí. 

Jsem introvert
Před týdnem jsem se vyrovnala s tím, že jsem introvert a není se mnou nic špatně. Chystám pro vás článek na tohle téma. Pořád jsem si myslela, že je se mnou něco špatně, že nejsem jako ostatní. Ale díky jedné blogerce jsem si uvědomila, že nejsem jediný introvert a měla bych to brát jako svou přednost. Prostě jsem to já a lidé okolo mě se s tím budou muset smířit.


Jesenice
Díky pěknému počasí na začátku dubna jsme se stavili s rodiči na chatě na Jesenici. Celou zimu jsem se těšila, až tam začneme zase jezdit, jelikož je tam krásná příroda a především klid. Doufám, že se počasí brzy zase zlepší, protože mám v plánu tam trávit hodně času.


Loučení
Další smutná zpráva byla ke konci měsíci, kdy nám z intru odešla spolubydlící, která letos maturuje. Říkám si, co tu budu bez ní ty dva roky dělat. Tak moc jsem si na ní zvykla, že je mi tady smutno mnohem víc, než dřív. Proto jen doufám, že ty roky rychle utečou, jelikož abych pravdu řekla, tak mě to tady začínám čím dál více štvát.

Zpráva měsíce
A jako poslední zpráva měsíce mi udělala nesmírnou radost. Navázala jsem spolupráci s megaknihy.cz. Z téhle stránky jsem hodně často objednávala knihy a byla jsem se vším moc spokojená. Takže už jen to, že spolupracuji s mou oblíbenou stránkou, je pro mě úspěch. Nemůžu se dočkat, až vám poskytnu další recenze na super knížky. Snad vše proběhne podle plánu. 


Jsem zvědavá, co nového nám přinese květen, snad jen vše dobré. :)

9 komentářů

  1. Super článek, mám ráda takovéhle měsíční shrnutí :) a pěkné fotky :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko naj k 18, skvelý vek. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. krasne mesacne zhrnutie, krasna priroda a klud uplne ta chapem na o si sa tesila
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a aj text. O zrušenie facebooku sa pokúšam aj ja pretože je to blbosť a určite by bol lepší pocit byť bez ale keďže naša komunikácia s trénermi a učiteľmi prebieha hlavne cez facebook bolo by dosť zložité dosať sa k novinkám a úlohám. Ale určite ak by sa to zmenilo ani na sekundu by som neuvažovala a zrušila to:)

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj nový pokojík je nádherný! :) Držím palce, aby jsi se někdy na koncert svojí oblíbené kapely dostala ♥
    P.S. V introverství je síla!


    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    <a href="http://anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekný článok a izba vyzerá nádherne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Musím přiznat, že tvůj pokoj se mi vážně líbí :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall