23. 4. 2016

Klidné ráno

V klidu si ležím v posteli, mamina mi připravila skvělou snídani a užívám si. Užívám si ten klid, který je skvělý po tak náročném týdnu.


Těším se, až začnou prázdniny. Jsem unavená z toho věčného stresu, který se mě v poslední době drží hodně dlouho. Každý týden se těším na pátek, kdy si zalezu do svého pokoje a budu si vypracovávat to, co mě baví. Konečně je můj nový pokoj hotový a já mám chuť tam trávit každý den. Nové prostředí na mě působí uklidněně, skvěle se mi tu píše a čte. Neustále sbírám inspiraci do nějakého kouta v hlavě, který má značku blog. Tenhle můj blog mi přirůstá k srdci víc a víc. Především vy, fanoušci, kteří mi sem píšete krásné komentáře, které mě popohání dopředu. Dělá mi radost, že někdo tyhle mé myšlenky, recenze a popisy mých dnů čte. Vaše názory jsou pro mě důležité.

Když jsem tak srovnávala mou knihovnu, uvědomila jsem si, že mám tolik knih přečtených, ale recenze zrovna moc nepíšu. Proto v blízké době můžete očekávat několik článků za sebou s recenzemi knih, které jsem přečetla a které bych vám ráda doporučila. Vy mi můžete klidně doporučit vaše oblíbené knihy, alespoň budu vědět, po jaké knize kouknout.
Také můžete sledovat můj instagram, na kterém uvidíte i knihy, které recenzovat zrovna nebudu.

Já se teď chystám jít do sprchy, udělat si kávu a začít s mamčou připravovat oběd. Později se vrhnu na knihy, které tu mám pro vás připravené. Počasí mi dneska moc nepřeje a já nemám ani chuť vylézt ven v takové zimě.

Snad si sobotu v klidu užijete a hodíte všechen stres za hlavu. A především nemyslete na to, že zítra už je zase neděle.



1 komentář

  1. Krásný článek! Já dneska budu dělat nějaké věci k maturitě, ale celkově si chci odpočinout, válet se a tak:) Těším se na ty recenze! a nejvíc na to, až udělám maturu a budu moct číst to co chci a ne to, co musím! Přeju ti krásný den! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall