Březen 016

by - 17:52

Jednou to přijít muselo. Taková menší inspirační krize a já doufám, že nejsem jediná, která ji má. V březnu jsem měla tolik věcí na práci, že jsem si později uvědomila, že nevím, o čem psát.
A tak konečně přišel čas na shrnutí března a já jsem ráda, že se toho událo tolik.

V březnu jsme měli opravdu dost prázdnin a možná proto tento měsíc tak rychle utekl. Za chvíli tu máme čtvrtletí a já jsem opravdu zvědavá, kolik nám toho zase učitelé dají.



Na začátku března se konečně dostala řada na můj pokoj, který jsme měli v plánu předělat. Bohužel fotky starého pokoje jsem nestihla (čti zapomněla) nafotit. S radostí jsem se totiž hned vrhla do vyklízení všech šuplíků a skříní. Nemůžu uvěřit, kolik věcí jsem v tom pokoji měla. Především takové ty zbytečnosti, u kterých si říkáte, že se budou určitě hodit. No... Teď už jsem si to naštěstí neříkala, jelikož mi došlo, že tohle už nikdy opravdu potřebovat nebudu. 
Jakmile jsem všechny věci vystěhovala, přišel na řadu nábytek, který se dělal na zakázku kvůli mně a ségře. No bylo mi trochu smutno, že přírodní dřevo se mnou žilo 17 let a teď půjde pryč. Především mi budou chybět hodiny ve tvaru létajícího draka. Ale na to už jsem přece velká holka. Naštěstí nábytek i hodiny budou dále sloužit u ségry v baráčku (alespoň někdo má srdce!).
Dále na řadu přišlo malování, které jsem zvládla s taťkou. Potom nové parkety a teď jen zbývá dojet pro nový nábytek, který přišel dnes. Uvidíme, jak to všechno dopadne.





Třetí týden jsme jeli za babičkou do Mariánských Lázní, kde nás čekal velký rodinný sraz a oslava tří narozenin. Strejdy, strejdovo přítelkyně a moje. Teoreticky moje budou až v dubnu, ale jelikož už se takhle nestihneme sejít, oslavili jsme to předem. Jelikož mi bude 18, dostala jsem hodinky od značky Cluse. Hned jsem si je zamilovala, jsou jednoduché a elegantní.


Čtvrtý týden byly velikonoční prázdniny a jako každý rok jsme se vydali za babičkou do malé vesničky u Pelhřimova. Vždy se tam těším, jelikož je tam klid, příroda, čerstvý vzduch a především babička s dědou, které vidím jen 2x za rok. 
Když jsem si šla do svého pokoje vybalit věci, na stolečku jsem našla krásný prstýnek k narozeninám.
Většinou jsem spala do 8 hodin, potom jsem si udělala snídani a šla si ji sníst na verandu. 
V sobotu jsme jeli na nákupy a v neděli se rozloučili a jeli zase domů.




Teď opět sedím na intru, jsem smutná z počasí, které je poslední dobou dost zvláštní. Jednou hezky, podruhé zase hnusně. Snad bude v dubnu lepší. :)

A co váš březen? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Ja mám zase takú motivačnú krízu, nič sa mi poslednú dobu nechce. Fotky sú pekné, páčia sa mi tvoje hodinky. :)

    Nechceš sa navzájom sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla vidět ty hodiny ve tvaru létajícího draka :D Dostala jsi krásné dárky k narozeninám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že už je doma nemám, klidně bych ti je vyfotila. :D Díky moc. :)

      Vymazat
  3. dnes som akurát o tom písala clanok, http://teenmumy.blogspot.sk/2016/04/konecne-si-prec-marec-vitam-ta-s.html , inak som velmi rada ze skoncil a je tu pred nami krasny jarny saleny APRIL ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Môj marec bol veľmi ulietaný, ale to som ešte netušila, že apríl bude tak o 100% ulietanejší, čiže neviem ani kde mi stojí hlava... Pekné fotky :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tie hodinky sú prekrásne =) Ja síce milujem skôr veci s nádychom histórie ale pi hodinkách tak nejak siaham po jednoduchom a čistom štýle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)