Únor 016

by - 17:22

Je pravda, že je příliš brzy sepisovat shrnutí února, ale věřte mi, potřebuji vypsat někam své myšlenky. A jelikož nevím, jak bych jinak tento článek nazvala, máme tu měsíc únor a něco z mého života.
V pondělí jsem měla před sebou opravdu velké rozhodování. Od neděle mi nebylo moc dobře a cítila jsem, že na mě něco leze - díky Viktorce, která na mě stihla o víkendu tyto bacily hodit. 
Nerada zameškávám školu, hlavně kvůli dopisování sešitů a samozřejmě i písemek. Proto jsem si říkala, že pojedu domů, jen pokud to bude opravdu vážné. Ale řekněme si popravdě, že není příjemné sedět ve škole do půl 3, chrchlat a posmrkávat jeden kapesník za druhým. Nakonec jsem si uvědomila, že nejspíš moje tělo potřebuje oddych. Přece jenom jsem nemarodila jeden celý rok, takže jsem se rozhodla, že v úterý po škole pojedu domů.

Když jsem přijela domů, mamina si pro mě připravila překvapení. Koupila mi dvoje šaty, protože zjistila, že je začínám mít v oblibě. Věřte mi, pro rodinu to byl šok, jelikož na mě nikdo nikdy šaty nedostal - jen při vyjímečných událostí.



Jakmile jsem ležela v posteli, abych se pořádně vypotila, sáhla jsem po knihách, které mám rozečtené. 
Dnes ráno jsem dočetla knihu Grey. Určitě všichni znáte. Četla jsem Padesát odstínů šedi, temnoty a svobody. Sice mi občas vadilo, jak se některé scény opakovali a také to, že to bylo velmi jednoduše napsané, ale mou pozornost si kniha vždy dokázala udržet až do konce. Abych řekla pravdu, Grey se mi líbil mnohem více a jsem ráda, že tento kousek mám v mé knihovně. K této knize se budu určitě vracet.
Jako další knihu mám v plánu dočíst Jíst, meditovat, milovat. Filmové zpracování jsem někdy viděla, ale moc si z toho nepamatuji. Kniha mě ale zaujala hned od začátku, i když jsem se toho bála. Kdybych si vždy měla podtrhnout něco, co mě tam zaujalo, podtrhávala bych nonstop. Až knihu dočtu, jsem si jistá, že si z ní něco odnesu do života.
K těmto knihám se brzy vrátím v novém článku.
Četl jste někdo Greye, nebo Jíst, meditovat, milovat? Váš názor?

Odpoledne jsem se konečně rozhodla, že se podívám na film Dorian Grey. Nebyla jsem si jistá, jestli si tuto knihu mám zařadit do maturitního seznamu, a tak jsem nejdříve koukla na film. Byla jsem velmi mile překvapena, když jsem zjistila, že ve filmu hraje Bern Barnes. Fešák jeden! Nakonec jsem se rozhodla, že si ji přečtu. Vypadá velmi zajímavě.

Teď mám v plánu naučit se pár slovíček na němčinu, jelikož mě v pondělí čeká test. Ale jak se znám, nechám to opět na poslední chvíli. No uvidíme, jak to dopadne.

Ale abych se také dostala i na začátek února, musela jsem si rychlovkou projet mobil a kouknout se na fotografie, které jsem v průběhu měsíce nafotila. Hlavně také abych si to připomněla. Heh.
Ti co sledují můj instagram, mají tak průběžně představu, co zrovna dělám. Avšak ti, kteří ho nesledují, o to přicházejí (styďte se! :D).

Jeden víkend jsme se s mamčou odhodlali udělat domácí sushi. Příprava na to byla opravdu veliká, vše muselo být tak, jak má. Rýže nám dala trochu zabrat, ale myslím si, že se nám práce vyvedla. Nakonec jsem si sushi vychutnávala sama, protože rodiče ho moc nemusí. Alespoň víc pro mě, heh.

Minulý týden o víkendu, než jsme jeli k babičce, jsem se stavila u strejdy a tety. Omrknout jejich novou kuchyň a hlavně vyzkoušet jejich nový kávovar - přece neodmítnu, že? S největší radostí mě přivítal jejich kocour, který občas neví coby a tak mi neustále lezl do kabelky. 
Po jednom latté a horké čokolády přijeli rodiče a vyrazili jsme za babi. Kde mě čekala malá Viktorka - kterou jsem zmiňovala na začátku článku. Jakmile začalo opět sněžit, chtěla hned postavit sněhuláka, který do druhého dne bohužel nevydržel.


You May Also Like

14 komentářů

  1. Pekné fotky :) Šatiky sú krásne a sushi milujem !! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jíst, meditovat, milovat je pro mě jedna ze zlomových knížek. Četla jsem ji nějak na přelomu roku a fakt mě dostala. Přesně jak píšeš, kdybych si měla podtrhávat zajímavé myšlenky, tak podtrhávám pořád a přesně tak ta knížka dopadla :D všude mám vykříčníky a čáry :D
    No a ještě ti musím pochválit šaty. Ty pruhované vypadají nádherně. Já jsem dřív taky vůbec sukně a šaty nenosila a dneska naopak zas nosím jen výjimečně kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá knížka, budu se k ní s radostí vracet. :)
      Děkuji, jsem zvědavá jestli to takhle dopadne i u mě. :D :)

      Vymazat
  3. Ta kočka! :D nečetla jsem ani jednu z těch knih, ale znám je obě;) Jíst, meditovat, milovat od mamky a Greye od kamarádky;) Gre vypadá zajímavě, jsme zvědavá na další recenze od dalších lidí jestli to fakt stojí za to;)


    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blázen. :D
      Příběh z pohledu Christiana mě zaujal víc než z pohledu Anastasie. Ale 100 lidí 100 chutí. :)

      Vymazat
  4. Skvelé fotky ! :) A sushi vyzerá veľmi lákavo ! :D
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. krásne šaty, knihu Grey si plánujem čoskoro prečítať :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě přečti, je to odpočinkové čtení. :)

      Vymazat
  6. Šaty sú nadherné :) a chystám sa prečítať si knihu Grey :)
    http://mich3ll.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Obraz Doriana Greye jsem četla také kdysi k maturitě a líbil se mi moc :)
    my fav pieces

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za dobrý tip na knížku. Už roky nečtu, ale spíš prokrastinuju :D, nicméně pěkný blog
    www.andie-chambers.com

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi, ale veľmi som bola zvedavá na názory ľudí na knihu Gray, keďže som tiež čítala celú triológiu a nevedela som, či si mám kupovať aj túto 4, no celkom si ma inšpirovala a asi po nej siahnem aj ja. Obe šaty sú prekrásne, no a tá mačička♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)