Inspirace III.

by - 19:33

Nemám ráda sudé týdny ve škole. Celý týden je naprosto o ničem, stereotyp.
Jelikož chodím do školy, která má každý den od 7:20 a v sudý týden dokonce do půl 3, mé dny jsou pořád stejné. Házím do sebe kafe, nebo někdy energy drinky, které jen tak mimochodem moc nemám ráda. Avšak bez nich bych to nejspíš nezvládla.




Jsem vždycky v pátek ráda, že je takový týden za mnou. Z únavy nemívám dobrou náladu a jsem ze všeho otrávená. Takové nálady vidím i u svých přátel a lidech v okolí. Avšak v pátek ráno, když jsem tahala svůj kufr s věcmi do školy, jsem si zašla do malého obchůdku u školy. Neměla jsem moc velkou svačinu, tak jsem si šla něco koupit. U pokladny byla milá paní, která se na mě hned po ránu usmívala a mluvila moc hezky. Hned mi zlepšila celý den. 
Je až neuvěřitelné, jak vám někdo může náladu zlepšit jedním úsměvem. V tu chvíli jsem si říkala, že bychom se po ránu měli všichni usmívat častěji. Jakmile vám ráno zazvoní budík a sednete si, měli by jste popřemýšlet, co hezkého vás dnes čeká. Aby jste se měli na co těšit a měli hned lepší náladu. Věřte mi, i na tom nejhorším dni se dá najít mnoho hezkých maličkostí.

Ve škole jsme měli Valentýnský den. Vždy jsem byla proti tomuto svátku, jestli se tomu dá tak u nás říkat. Nikdy jsem ho neslavila a ani to nemám v plánu. 
Vadí mi, jak vám to každý všude cpe. Ať jsem se tento týden hnula kamkoliv, všude Valentýn. Já jsem spíše fanoušek Prvního máje.
Jaký máte vlastně názor na Valentýna vy?

V pátek mě opět čekala cesta domů. Přecpané vlaky a autobusy. Já se všude musela procpat s kufrem, všichni na mě koukali, že zaberu hodně místa. Jediné co na těchto cestách miluji je to, že si mohu dát sluchátka a přemýšlet.
Tento pátek jsem měla o něco příjemnější. Když jsem táhla kufr do dlouhých schodů, šel vedle mě jeden kluk, který se mě zeptal, jestli nechci pomoct. Dokonce mi nahoře podržel i dveře. A musím vám říci, že toto mi dvojnásobně zpříjemnilo den. Bylo to poprvé za dva roky, co se mě někdo zeptal, jestli nechci pomoct. Ostatní vždy raději projdou a nadávají na vás, že zdržujete.

Když už jsem seděla v autobuse a jela jsem domů, říkala jsem si, kolik maličkostí mi dnes zlepšilo náladu. Vlastně to bylo opravdu zajímavé zakončení školního týdne.
Příští týden mě čeká lichý a to je ten pohodový týden, kdy budu mít konečně zase čas něco napsat a dočíst Percyho Jacksona. Řeknu vám, že tato kniha mě hodně zaujala a chystám se vrhnout na druhý díl. Četl jste tu někdo Percyho?












You May Also Like

10 komentářů

  1. Tyhle "maličkosti", které mi zlepší den, jsou naprosto nejlepší :) Bohužel jen málokdy potkám někoho, kdo by se na mě jen tak usmál, nebo mi dokonce pomohl s kufrem.. Za tu dobu, co dojíždím na kolej, mi pomoc s kufrem nabídnul kluk jenom jednou a já jsem byla tak v šoku, že jsem jen zakoktala, že ne, že to je dobrý.. :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se stalo to podobné. Taky jsem mu řekla ne, ale podržel mi pak ještě ty dveře. Člověk si pak říká později, že měl nejspíš říct ano. :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Přesně tak, vždycky se nějaký najde. I když málokdy. :)

      Vymazat
  3. Takové týdny taky znám. A potkat kluka, který ti chce pomoct s kufrem a ještě ti podrží dveře, je takový malý zázrak :D Vždycky mě hrozně překvapí, když je někdo milý jen tak i když k tomu nemá žádný větší důvod. Jednu dobu jsem nedělala skoro nic jinýho, než že jsem četla Percyho, takže už mám všechny díly za sebou :)
    Young, Wild and Free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to větší radost to udělá, když víš, že k tomu nemá žádný důvod a dělá to jen tak. :)
      Těším se, až se vrhnu na druhý díl, jsem zvědavá.

      Vymazat
  4. Proto je dobré, aby člověk každý den v tom stereotypu udělal něco, co ten den ozvláštní, já třeba školu ani tak moc nevnímala, jak všechno okolo. :D
    Jinak mám přítele, ale Valentýnu nepřikládám žádný důraz, na víc se dneska stejně nevidíme, tak není co řešit :D, ale právě První máj má to svoje kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je umění si v tom stereotypu vymyslet něco nového. Ale když se chce, tak se chce. :)
      První máj má opravdu své kouzlo, kterému vždy budu fandit. :)

      Vymazat
  5. Valentýn mě taky moc nebere, ale nevadí mi a když to někdo chce slavit, tak proč ne :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě nikomu v tom nebráním, když ho někdo slavit chce. Jen mi občas vadí, že se u nás propaguje mnohem více než První máj. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)