6. 1. 2016

Inspirace II.

Konečně si sedám na tvrdou a především novou postel na intru, beru si notebook a s radostí otevírám internetový prohlížeč. Po chvilce to vzdávám a já zjišťuji, že nemám pevné nervy na tento internet. Proto tento začátek sepisuji dnes snad už po čtvrté a internet stále vypadává. Ale já tentokrát věřím, že se mi to podaří dopsat.

Je teprve středa a já si začínám říkat, že to tady do pátka nepřežiji. Myslím to vážně, je to horší, než v ten týden před Vánočními prázdninami. Netopí nám topení, takže od neděle tu spím v pyžamu a županu. Postele jsou horší než předtím a internet je tu tak pomalý, že se na notebooku zase připojuji na zpomalená mobilní data. Proto si furt lámu hlavu s tím, jak dodělám prezentaci na zítřek, kterou musím dnes učitelovi poslat.
Začíná opět zkoušecí období a já se děsím těch dnů, které mě čekají. Díky holkám se ale cítím líp a říkám si, že to prostě nějak dopadne.

Také nám konečně napadl sníh. Vlastně sama nevím, jestli je to dobrá zpráva nebo ne. Když ležím v posteli, poslouchám hudbu a nebo koukám z okna, je to krása. Jakmile musím ven a někam jít, už to taková krása není. Nikdy jsem nebyla fanoušek tohoto ročního období. Mě je zima i u moře, takže jsem ráda, za každé teplo.


...


Konečně začíná období seriálů a já se nemůžu dočkat na nové díly. Jelikož na intru to internet nezvládne, budu muset počkat na víkend. 
Nesleduji toho moc, ale jsem typ člověka, který nad novým seriálem dokáže sedět celý den. V mém seznamu je třeba seriál American Horror Story, Pretty little liars, The vampire diaries, Teen wolf a na co se letos obzvlášť těším je seriál Shadowhunters. 
Jestli jste fanouškem knih od Cassandry Clare a především Nástrojů smrti, je tohle přímo pro vás. Jen doufám, že to tolik nepokazí. Zatím co jsem viděla ukázky, šlo vidět, že je tam toho dost jinak. Především Luke. Jak z něho můžou udělat černocha a ještě k tomu detektiva? :( No uvidíme jak to dopadne.
Co vy? Jaké sledujete seriály?

...


A abych se dostala k dnešnímu hlavnímu tématu tohoto článku. Dnes jsem vám opět vybrala dalších pár obrázků, které mě v poslední době zaujaly. Minulý článek měl celkem úspěch, tak doufám, že vás dnes opět zaujme.



























3 komentáře

  1. Ty podsvícené fotky vypadají skvěle :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sledujem Teen Wolf, Pretty Little Liars a Big Bang Theory :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Big Bang Theory jsem dříve také sledovala, ale pak mě to nějak přešlo. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall