Vánoční filmy

by - 19:27

Jelikož tuto adventní neděli zůstávám doma a nemusím sedět ve vlaku na intr, užila jsem si pár dnešních vánočních filmů. Nemůžu se dočkat dalších dnů.

Jsem si jistá, že každý má nějaký film, který mu připomene Vánoce. A především vytvoří tu vánoční atmosféru. 
Mám ráda takové dny.

GRINCH
Kdo by neznal zeleného mužíka, který nesnáší Vánoce. A kdo by řekl, že díky němu se snad každý těší na vánoční filmy. Film, který  má pravou atmosféru Vánoc. Tento film je u mě už několik let na prvním místě. A hlas Zdeňka Svěráka, který má roli vypravěče je další plus. 


JACK FROST
Ano, myslím ten film z roku 1998. Vlastně je to takový smutnější film. Ale s mým tátou tento příběh milujeme. Vždy jsme o Vánocích na něj koukali. Doteď to dodržujeme.
Každý rok tento film propláču. Zrovna dnes ho dávali v televizi.


SÁM DOMA
Řekněme si popravdě, že tento film viděl každý. A to více, než jednou. Jeden z vánočních filmů, u kterého se zasmějete. Hlavně u scénky "Harry! Jdu do baráku!". Klasika, která se bude vysílat ještě dlouho.


PELÍŠKY
Teď tu máme jeden film od nás. Není to úplně vánoční film. Ale jelikož ho dávají často na Vánoce, vždy si ho spojím s tímto obdobím. Český humor se tu objevuje velmi často. Film, který mě chytá za srdce. Hlavně písnička od Václava Neckáře Tu kytaru jsem koupil kvůli tobě je jedna z mých oblíbených.


ROLNIČKY, KAM SE PODÍVÁŠ
Film z roku 1996, který jsem sledovala hlavně jako malá se sestrou. Arnold Schwarzenegger, který se usilovně snaží sehnat hračku pro svého syna.


A které filmy patří mezi vaše oblíbené? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Sám doma a Pelíšky - zlaté duo spolu
    s Popoluškou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sám doma!! NEJ NEJ NEJ prostě :D na to se těším už od srpna :D Krásné Vánoce ti přeju :))

    SWEET CHILLI

    a zvu tě na VÁNOČNÍ GIVEAWAY v hodnotě 6.000,- :)

    OdpovědětVymazat
  3. Grinch, Sám doma a Pelíšky jsou prostě klasika bez toho by nebyly Vánoce. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)