23. 12. 2015

Rok 2015

Jelikož se blíží konec roku 2015, napadlo mě, že bych mohla sepsat takové menší shrnutí celého roku. Ať už ty dobré, nebo zlé události. Protože každá událost mě posunula dopředu.



Sama nedokážu zhodnotit, zda byl pro mě tento rok jednoduchý nebo těžký. Každopádně vím, že se toho událo opravdu hodně. 
Už včera jsem si sepsala tento seznam do mého deníku. Vzpomněla jsem si, kolik toho přes ten rok bylo a popřemýšlela jsem o tom. Kdyby se určité věci nestaly, možná by bylo všechno úplně jinak. Ale díky tomu všemu jsem se posunula dál. A jak se říká: Co tě nezabije, to tě posílí.

Přišla jsem o mého nejlepšího přítele. O naší fenku, která tu byla se mnou po celých 16 let.

Prožila jsem lyžák se svou třídou. Krásný zážitek.

20.11. to byl přesně rok, co jsem si založila blog a napsala můj první článek. Tímto bych ráda poděkovala všem, kteří tento blog čtou, nebo se na něm alespoň na chvilku zastavili. Mimochodem, vaše komentáře mi dělají ohromnou radost. 

Také jsem přišla o člověka, se kterým jsem se cítila dobře. Ale zároveň mě držel na jednom místě. Jsem ráda, že jsem se mohla pohnout z místa.

Mám úplně jiný pohled na svět.

S rodiči máme skvělý vztah. Zase o kus lepší, než minulý rok.

Zlepšila jsem se ve škole a to opravdu o dost. Za to jsem ale neustále ve stresu - a to také není dobré.

Začala jsem se víc věnovat psaní.

Nechala jsem se ostříhat. Vyhovuje mi to víc.

Přečetla jsem hodně knížek. Vlastně by mě celkem zajímalo, kolik přesně.

Koupila jsem si pár sukní a nějaké šaty. Teď jenom čekám, kdy se odhodlám je na sebe obléknout.

Poznala jsem blíž člověka na intru, který mi ty dny zpříjemňuje. Bude mi chybět, až odmaturuje.

Poprvé jsme s holkama na intru oslavili Vánoce.

Naučila jsem se šetřit.

Začala jsem si zapisovat veškeré citáty, které mě zaujmou.

Konečně jsem přečetla Malého prince, který mi změnil pohled na život.

Přestala jsem trávit čas na facebooku. 

Z mého života zmizeli lidé, kteří mi bránili v tom, abych se posunula dál.

Poslouchám tvrdší muziku, než dřív.


Taky se ze mě stal větší anti-sociál.


Je to poprvé, co si po celý rok vedu deník.


Užila jsem si týden v Praze s mojí ségrou. Máme lepší vztah.


O prázdninách jsem prošla několik muzeí a galerií. Přála jsem si, abych takhle trávila celé prázdniny.


Počet sledovaných seriálů se opět zvýšil. A to nechci vědět, jak moc se zvýší příští rok.



Sečteno podtrženo, letošní rok byl plný změn a zkušeností.


Tímto bych vám chtěla popřát krásné Vánoce a vše nejlepší do celého následujícího roku!
Užijte si tyto dny jak jen nejvíc to jde!



10 komentářů

  1. Super článek!

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! I tobě přeju šťastný Nový rok! :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nevypadá to tak, že by to byl špatný rok, až teda na tu smrt fenky :(
    A naučila ses šetřit? Obdivuju tě, taky bych to chtěla umět :D
    Přeji krásný nový rok :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý se jednou naučí šetřit. :D
      Děkuju moc, tobě také! :)

      Vymazat
  4. Moc hezký článek, se seriály jsem na tom dost podobně, ale já vážně nechci vědět, kolik už jsem jich viděla! :) Pro mě byl tenhle rok taky plný změn a posunů :) A knížek není nikdy dost! A šaty určitě nos, já je miluju! :) A nádherný blog ;)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k tomu odhodlám. A když ano, tak si myslím, že už je pak nebudu chtít sundat. :D
      Děkuji. :)

      Vymazat
  5. V prvom rade, tiež ti prajem všetko dobré v novom roku, hlavne aby sa ti darilo :) Takéto články mám naozaj veľmi rada a aj ten tvoj ma zaujal :) Škoda tej fenky!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  6. krasny clanek!:) pekne shrnuti! at eje rok 2016 jeste lepsi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se pripojis:) Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall