12. 12. 2015

Prosincové myšlenky

Po příšerném týdnu konečně sedím doma, dávám si snídani a užívám si chvilku klidu.
Bohužel další příšerný týden je přede mnou. A já si říkám, že se učitelé museli zbláznit.
Jsme unavená, otrávená a chybí mi pozitivní prostředí.

Nikdy mi nešlo do hlavy to, proč nechávají učitelé vše na poslední chvíli. Příští týden mě čekají v pondělí dvě písemky, v úterý slohová práce z němčiny, ve středu další dva testy, ve čtvrtek slohová práce z angličtiny a v pátek slohová práce z češtiny. A nejvíce mě na tom mrzí to, že má hlava bude tak vygumovaná, že nevím, kde budu brát inspiraci na mé oblíbené slohové práce.

Člověk by si řekl, že před Vánoci budou učitelé v klidu a nebudou nás tolik zatěžovat. Bohužel je to vše naopak. Nemůžu se dočkat, až nastane poslední den školy před prázdninami. Opravdu je teď potřebuji.
Letos je to snad poprvé, co mám díky škole nervy v háji. Vlastně je to jen díky němčině. Nikdy nebudu člověk, který bude umět německy. Je to hrozný jazyk a nebaví mě. Budu ráda, když ho do čtvrtého ročníku nějak přežiji.
Ale řekla jsem si, že bych se neměla stresovat jen kvůli předmětu, na který talent nikdy mít nebudu. A tak by to měli brát i ostatní lidé. Hlavní je to, že z toho předmětu aspoň projdete.

...

V posledních dnech zjišťuji, že mě nepopadla vánoční atmosféra tak, jako minulý rok. Možná je to tím, že není sníh.
Na jednu stranu jsem ráda, že nenapadl. Avšak na druhou stranu mě mrzí, že budou Vánoce bez sněhu.
Ani s ozdobami jsme si letos moc práce nedali. Světýlka na oknech máme, ale výzdobu pokoje jsem vynechala.

...

A jak si vlastně zpříjemňuji tyto zvláštní dny? Snažím se trávit co nejvíce času s holkama na intru. Vždy vytvoří takovou pozitivní - hlavně bláznivou náladu. Když mám čas, tak si sednu ke své oblíbené knížce, udělám si zelený čaj a poslouchám hudbu. 
To mi připomíná, že jsem rozšířila svou hudební knihovnu o pár písniček jiného žánru, než který poslouchám. (Tímto bych chtěla pozdravit Simču z intru, která má na této události také podíl. Děkuji, že jsi mě naučila poslouchat mírně zvracející zvláštní písničky.)
Proto vám představuji mé nové oblíbence COUNTERFEIT. Někteří je možná znáte také pod starým názvem The Darling Buds. Pokud jsem dobře informovaná, tak složení kapely je pořád stejné, akorát název se změnil, protože chtěli skládat jinou hudbu, než skládali doteď. A musím říct, že se jim to zatím daří opravdu dobře. 
Pár z vás určitě poznáte, že zpěvák je Jamie Campbell Bower, kterého znáte i jako herce. 
18.12. začínají své tour, při kterém se také zastaví v Berlíně. 

Takže já vám sem vkládám dvě videa, která zatím vydali. Další dvě písničky můžete najít na Spotify.







2 komentáře

  1. Nám taky učitelé všechno nacpali na příští týden, protože to prý přes Vánoce zapomeneme a chtějí nám dát v lednu pokoj, ale to je lež, protože nám dají pokoj týden a potom začnou říkat, že budeme psát písemky už na druhé pololetí, každopádně to musíme ještě týden vydržet :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto poslední týdny před každými prázdninami jsou za trest. Ještě k tomu takové ospalé počasí. Člověku se nechce nic. Už aby to bylo za námi.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall