15. 12. 2015

Inspirace I.

Když mám takové ty dny, kdy jsem unavená a nemám vůbec na nic chuť, beru sluchátka, pouštím hudbu a projíždím různé fotografie na internetu. Hlavně na weheartit a pinterest, kde čerpám inspiraci a obdivuji krásu některých fotek.

A proto jsem se rozhodla, že bych se o některé fotky, které mě opravdu zaujali, mohla podělit.
Jelikož dnešní den ve škole byl opravdu nudný, stihla jsem projet několik stránek na zmíněných webech. Až teď mám konečně čas, kdy s radostí píšu tento článek a vkládám vám sem čerstvě objevené fotky poklady.

Doufám, že se vám tento typ článku trochu zalíbí. Jednou za čas bych ho publikovat mohla, co myslíte?


Už se těším na letní prázdniny, kdy si užijeme zase teplo.

Tak si tak říkám, že jsem dlouho zase nikde nebyla.

Docela mě mrzí, že letošní Vánoce nevypadají takhle.



Jelikož jsem dříve balet tančila, jsem tedy velký milovník tohoto tance. Ani klasická hudba mi nevadí.

Božská Lily

10 komentářů

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)

© Find joy in the ordinary
Maira Gall