Týden ve velkoměstě

by - 19:48

Jak jsem psala v předešlém článku, tento týden jsem se tentokrát vydala do velkoměsta za ségrou do Prahy.
Jsem typ člověka, který nejradši chodí po památkách, galeriích a občas zavítám i do muzea. A právě toto byl také můj hlavní cíl v Praze. Projít se se ségrou po městě, užívat si pohodu a nic neřešit. Poslední dva týdny se cítím hodně uvolněně, nemám žádné starosti. Když se nějaká starost přeci jen objeví, snažím se to tolik neřešit. Možná díky tomu je každý den fajn.
Tento týden byl sice pohodový, ale zároveň i náročný. Ty vedra dokázali člověka opravdu unavit! Nejhorší na tom bylo, že jsme pak s Jíťou neměly náladu někam jít. Ale nakonec jsme to zvládly a užily jsme si týden.

Když jsme v pondělí ráno s Jíťou (ségrou) vstaly kolem půl osmé a připravily jsme se, vyrazily jsme do školky, kde Jíťa pracuje. Abych pravdu řekla, děti moc nemusím a pořád čekám, kdy se ve mě objeví větší láska k dětem. Tím pádem jsem se připravovala na malé děti. A světe div se! Hned první den jsem si tam zamilovala malou holčičku, která se na mě roztomile usmívala. A protože jsem do školky chodila odpoledne na obědy, tak jsem si s ní stačila i pohrát. Byla neuvěřitelně vtipná a roztomilá zároveň.

Naše první zastávka byla v novém Národním muzeu, kde byla výstava Smrt a Archa Noemova.
Nová budova muzea na mě působila více prostorně a přehledně. 

Výstavy byly obě dvě zajímavé. Smrt mi připadala v některých částech dost depresivní, ale s tím se počítat muselo.
Archa Noemova byla plná zvířat. Chvilkami mi to až připomnělo dětství, kdy jsme do Prahy jezdili na takové výstavy s rodinou.






Samozřejmě jsem se musela stavit i v Neoluxoru, kde jsem si nakoupila několik knih, protože už nemám co číst. Domů jsem nakonec jela s kufrem, který měl snad o 10kg více. :D

Další den jsme se jeli podívat do galerie DOX a do Mořského světa.
Poprvé v galerii DOX jsem byla s kamarádkou a hned jsem si ji zamilovala. Věděla jsem, že se tam budu muset brzo vrátit. Určitě všem doporučuji!
A v Mořském světě jsem byla tentokrát poprvé a je to rozhodně uklidňující prohlídka. 
Jako poslední zastávka byla Lenonova zeď.








A co vy? Máte také v plánu navštívit jednu z "atrakcí", jako já? Nebo už jste je navštívili? :)




You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)