Týden na vesnici

by - 16:23

Horní Ves
 V pátek 31.srpna ve dvě hodiny odpoledne jsme s rodiči jeli do Prahy, kde jsme vyzvedli sestru a vyrazili jsme do malé vesničky u Pelhřimova.

Protože se tam dostaneme jen 2x za rok, tak jsem se jako vždy těšila. Miluji dlouhé cesty autem s rodinou. Vždy se u toho nasmějeme.
Naštěstí v ten den nebyla ještě taková vedra, takže cesta byla vcelku dobrá. Jako vždy se objevila zácpa na D1, která je tam ale běžná. Takže se nám cesta bohužel protáhla o 2 hodiny.
(Předem se omlouvám, že všechny fotografie nejsou ve stejné velikosti. Fotila jsem mobilem, ale i fotoaparátem.)






Když jsme konečně dorazili do cíle, čekalo na nás překvapení. Babička s dědou si pořídili nového pejska. Tím pádem jsme měli celý týden o zábavu postaráno. Je to tak živé štěně, že to ani není možné.
Miluje míčky a dokáže pro ně běhat i ve vedrech, které byly tento týden.
A protože nám asi před půl rokem umřel náš pejsek, tak jsem si přítomnost štěněte užívala.




Přes týden jsme se stihli stavit i na nákupech v Jihlavě, na pouti v Jindřichově Hradci a na výlet v Pelhřimově.
Na pouť jezdíme každý rok, je to taková naše tradice už od doby, co jsem byla malá. A abych pravdu řekla, některé atrakce se dostali až tak do extrému, že na ty nikdy nevlezu. :D
Jindřichův Hradec
V jeden večer jsme se dokonce rozhodli, že přespíme venku na dvorku. Bylo to fajn spát na čerstvým vzduchu. Avšak občas mě vylekalo jablko, které spadlo ze stromu. Nebo ráno dokonce čmelák, který spadl na můj polštář. A nakonec i David (pejsek), který nám v 7 ráno udělal budíček.


A zbytek dnů jsme si užívali počasí u bazénu. Letos nám sluníčko svítilo, tak jsme byli rádi. Ne vždy nám to takhle vyjde.




Takto jsem si užívala čtení.


Tento týden mi také zpestřila dny kniha Nástroje smrti: Město z kostí. a rozhodně vám tuto knihu doporučuji. Nemůžu se dočkat, až si v Praze koupím druhý díl a dozvím se zase o kus víc z této série!
Rozhodně mrkněte i na film, který - jak jsem četla - moc úspěch neměl. Avšak mě vcelku zaujal. Ale je pravda, že od knihy to má daleko.
Více o této knize brzy napíšu.

Doufám, že i poslední měsíc prázdnin užíváte tak, jako první a nemyslíte na to, že brzy bude škola.
Já zítra odjíždím na týden do Prahy, tak očekávejte opět článek, kde bude plno fotek! :)














You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)