by - 17:47

V poslední době je opravdu úžasné počasí. Člověk má hned větší chuť do života. :)
Jak se říká.. Počasí má opravdu vliv na vaší náladu. 
Já se v poslední době cítím skvěle. Těším se na každý den. Těším se, až půjdu ze školy a zajdu se sama nebo s někým projít.


Včera jsem si vyšla s holkama na naše oblíbené místo. Je to to nejlepší místo, které v Sokolově je.
Moc lidí tam nechodí, takže tam máte klid. Krásný výhled, sluchátka v uších. Úžasný.
Vlastně jsem si vždycky takovéhle místo přála. Strom, na kterém se dá sedět a je nad vodou. Jako v pohádce.
Takže už vím, kde budu teďka trávit nejvíce času, když je takhle hezky. :)







+ + + 

Dneska jsme si opět vyrazili ven. Tentokrát jsme vzali brusle a byly jsme se asi na 2 hodiny projet.
Nestála jsem na nich snad 2 roky, tak to bylo zajímavé. Hlavně když tam byly samé kopce.

A potom jsme se byli posadit v parku, kde jsme si jen tak povídali a užívali si.
Dokonce nás překvapil jeden kluk, který si šel sednout na lavičku s knihou. Není nic lepšího, než když si jdete číst knížku do parku. Překvapilo nás, že zrovna kluk. Aspoň víme, že jsou ještě někteří mezi námi. :D :)

Doufám, že takovéhle počasí vydrží ještě dlouho, protože mám v plánu několik výletů po Sokolově. Tohle město ještě nemám celé prozkoumané. A jsem zvědavá, co příště objevím.

+ + + 

Já si jdu teď po plném dni konečně lehnout. Těším se, až si lehnu a budu v klidu usínat.
Poslední dobou jsem celkem unavená. Vůbec nevím, z čeho to je.
Vím, že tenhle článek byl krátký oproti ostatním. Jen jsem se vám chtěla ozvat, aby jste si nemysleli, že na mě padá zase nálada, kdy si dám pauzu.

Jsem stále tady, jen chytám inspiraci na pořádné články. :)






You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)