Lyžák

by - 15:22

Nejlepší část prváku? Odpověď je jednoznačně lyžák.

Nikdy jsem nechápala lidi, kteří nechtěli na lyžák a říkali, že je to otrava. Já si osobně si myslím, že tohle je ta nejlepší část v prváku.

Naposledy jsem na lyžích stála v sedmé třídě.
Doteď si pamatuji, jak mě náš učitel nemohl naučit obloučky. Díky bohu jsem se to po třech dnech naučila a poslední dva dny jsem si hezky jezdila.
Bohužel díky mé lenosti a také díky tomu, že jsem si lyže nikdy nepořídila, jsem si od té doby na lyže nestoupla. Takže další důvod, proč jsem se těšila na lyžák byl ten, že jsem byla zvědavá, zda na tom ještě umím.

Bylo nás tam bohužel dost málo, což mě celkem mrzelo. V dnešní době si omluvenku na lyžařský výcvik může sehnat kdokoliv.
Ubytovaní jsme byli v Kraslicích na ubytovně, která patří pod naší školu. Pro všechny to byl hrozný šok, že tam jsou pokoje v takovém stavu, a že to jídlo není moc dobré, taky samozřejmě byli udivení tím, že tam jsou společně sprchy atd. A já? Já jsem byla vlastně úplně v klidu. Takhle to u nás vypadá i na intru, takže pro mě nic nového.
Ale musím říct, že jsem se za těch 5 dní vůbec nevyspala. Asi špatné prostředí, protože pokaždé, když jsme tam byli, tak mi vždy strašně slzely a pálily oči.

Nevstávali jsme moc brzo. Naše škola má každý den od 7:20. Ale na lyžáku jsme měli v 8 snídani, takže jsme si všichni krásně pospali.

Po snídani se šlo hezky lyžovat.
A světe div se, šlo mi to hned napoprvé!
Takže jsem měla nesmírnou radost, že nebudu muset být ve skupině začátečníků a konečně si celý týden zalyžuji.


Abych pravdu řekla, lyžování je něco nádherného. Ten výhled, čerstvý vzduch, vnímáte jen to lyžování a na nic jiného nemyslíte. A dovedu i říct, že tohle je dokonalost.
Za těch 5 dní, co jsem lyžovala, jsem si neuvěřitelně vyčistila hlavu.
Všechno jsem hodila za hlavu a nic neřešila.

Ty, co lyžák teprve čeká, tak na něj prosím jeďte. Ať umíte lyžovat, nebo ne. Stojí to za to.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)